توییتر معرفی رشته پاسخ به مکالمات آسان تر برای دیدن

توییتر را طراحی می بود مسلما گیج کننده برای کسانی که جدید به این سرویس است. دلیل این است که بر خلاف دیگر سیستم

توسط POSHTIBANNEWS در 18 اردیبهشت 1399

توییتر را طراحی می بود مسلما گیج کننده برای کسانی که جدید به این سرویس است. دلیل این است که بر خلاف دیگر سیستم عامل رسانه های اجتماعی پاسخ به پست ها و نظرات نیست رشته ای که بدان معنی است که آن می تواند گیج کننده برای دیدن اگر آن را به یک نظر ساخته شده به طور مستقیم به پست اصلی و یا پاسخ به یک نظر.

تبلیغات

اما خبر خوب برای کاربران توییتر است که آن را مانند به نظر می رسد این شرکت خواهد شد نورد از برخی از تغییرات به آدرس آن است. در یک اطلاعیه توسط شرکت آنها نشان داد که آنها معرفی خواهد شد یک طرح جدید با "خطوط و دندانه" آن را واضح تر که در صحبت کردن به آنها. این اعمال می شود به هر دو نسخه iOS توییتر و وب است.

لازم به ذکر است که توییتر ادعا می کند که این یک تست به این معنی است که آن را لزوما نهایی نشده است, بنابراین وجود دارد می تواند برخی از تغییرات ساخته شده در آینده است. اگر شما تعجب کنید که چرا این صداها آشنا به این دلیل است که در دسامبر 2019 محقق جین Manchun ونگ در واقع کشف کرد که توییتر شد تست کردن این ویژگی اما آن را در دسترس برای تمام کاربران.

با این خبر توسط این شرکت به نظر می رسد که آن را در حال حاضر آماده برای بیشتر کاربران به آن را برای چرخش اما مانند ما گفت آن است که هنوز هم بسیار یک تست بنابراین آیا آن را در اطراف در آینده باقی مانده است دیده می شود.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره توییتر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن