تاکتیکی Galaxy S20 است underwhelming – این نسخه های خاص ما نیاز

سامسونگ موفق به حفظ کهکشان S20 در سرفصل با دادن گل سرسبد مدل قبل است. جدید تاکتیکی نسخه از تلفن همراه در camo-

توسط POSHTIBANNEWS در 2 خرداد 1399

سامسونگ موفق به حفظ کهکشان S20 در سرفصل با دادن گل سرسبد مدل قبل است. جدید تاکتیکی نسخه از تلفن همراه در camo-سبز دارای ناهموار به دنبال صورت و ظاهرا ساخته شده برای ارتش ایالات متحده است.

این شگفت انگیز است که سامسونگ توانسته است به یکی از بهترین گوشی های اطراف و تبدیل آن به چیزی است که به نظر می رسد مانند آن را متعلق در '90s در فیلم اکشن. عذر خواهی اگر که زیبایی خود را, اما من برای یک, هستم مشتاق در مورد یک تلفن است که به نظر می رسد مانند پدر من پیر Sat Nav.

من مطمئن هستم که من به طور کامل unresearched نظر است فوق العاده با ارزش برای یک شرکت که موفق به ایجاد بیش از 18 میلیارد دلار سود در سال گذشته است. به عنوان مثل من یک لیست از نسخه ویژه S20 های همراه است که می توانم در یک مقدار زیادی بهتر در بازار از دیو سبز-نظامی edition.

خفاش تلفن

خوب من از خفاش ها نمی بالای هر کسی "حیوانات مورد علاقه" لیست در حال حاضر اما من گوش کردن.

کلمه نمادین است bandied حدود زیادی این روزها اما خفاش تلفن است که قطعا در این رده است. قرمز روشن دمنده به نظر می رسد برای اولین بار در دهه 1960 بتمن تلویزیونی و ارائه یک لینک مستقیم بین نقاب ابرقهرمان و کمیسر گوردون. پس از آن اتخاذ شده است به کسب و کار به زبان عامیانه برای اشاره به یک راز شماره تلفن که تنها با توجه به VIPs.

مرتبط با: بهترین گوشی های هوشمند سال 2020

با توجه به آن سابقه بت-تلفن نیاز به چیزی است که می گوید: "هی من کثیف غنی قهرمان که نیاز به حفظ هویت چندگانه." که مناسب بازاریابی مواد در سمت راست وجود دارد.

تلفن باید به مانند آفتاب پرست تغییر بین روشن و قرمز رنگ و نرم و صاف کردن نسخه سیاه و گچ بری با زرد بتمن نماد است. می خواهم وجود دارد همچنین نیاز به یک راه آسان برای سوئیچ بین چند شماره تلفن برای حفظ هویت خود را پنهان.

و آن را باید یک زن و شوهر از دیگر بتمن مضمون ابزارهای نصب شده بیش از حد. شاید آن می تواند پروژه خفاش نماد به آسمان و آتش گلوله و یا چیزی ؟

نمی توانم باور من این ایده ها را به صورت رایگان.

Fiat_Panda

یک فیات 500 متقاطع

به نظر می رسد مانند وان پلاس به پایان رسیده است همکاری خود را با مک لارن به این معنی است که اتاق را در بازار برای یک خودرو جدید و تلفن متقاطع.

مطمئن شوید که شما می توانید سعی کنید و هدف بالا و چیزی شبیه یک لامبورگینی یا پورشه mash-up, اما چگونه بسیاری از مردم خود آن ماشین ؟ تقریبا هیچ کدام به اعتقاد من بدون داشتن نگاه هر گونه آمار و ارقام.

مرتبط: بهترین اواسط محدوده گوشی های هوشمند

و چگونه بسیاری از مردم خود فیات 500s? خوب من می توانم پیدا کردن اطلاعات است که هر دو اما من شرط می بندم بسیاری از آن است.

فیات 500 تبدیل به چیزی از یک خرده فرهنگ در برخی از سیستم عامل های اجتماعی. و برخی استدلال می کنند که فیات 500 صاحبان ممکن است این نوع از مردم که لذت بردن از تطبیق تا تلفن خود را و ماشین در یک cutesy بی مزه مد.

شما وعده می تواند برای مطابقت پایان از تلفن با پایان از ماشین خود را. و یا پرتاب در استارباکس با هر سفارش. در هر صورت فیات 500 همراه خواهد اساسا خود را به فروش.

فضا نیروی x S20

ببر پادشاه روند خوبی است و واقعا بیش از (که غم انگیز است برای من زیرا که می توانست بهتر بصری تهوع.) وجود دو رقیب اصلی برای ما آینده تلویزیون وسواس: فضای زور و Snowpiercer.

افسوس که بدون Joon-Ho نبوغ مدیر لمس و کریس ایوانز' عضله دوسر, من فکر نمی کنم Snowpiercer را در همان راه که سال 2013 را فیلم بود. اما اگر تجربه گذشته است که چیزی به توسط استیو Carrell پایدار محبوبیت خود را در کمدی جدید نشان می دهد یک ضربه حتی اگر آن را به شدت unfunny.

پس از آن یک زمان خوب را امتحان کنید و پول نقد در فضای روند.

متاسفانه گوشی های موبایل به درستی عمل نمی کند و در فضای آن چیزی است که سامسونگ باید شروع به کار بلافاصله. اما در حالی که این شرکت بدانند جزئیات ظریف که در آن فن آوری می تواند با کف دست زدن برخی از فضا به دنبال زیبایی شناسی در S20 و می گویند آن را ساخته شده است این گوشی به خصوص برای فضانوردان.

این همان مجموعه ای از ایده هایی که پشت تاکتیکی جدید نسخه از این گوشی اما به جای هود-winking آمریکا ارتش شما را فریب دهد ناسا به جای.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن