این Ruark R3 ارائه می دهد طراحی ظریف و صدا در یک فرم فشرده

Ruark گرفته شده را پوشش می دهد خود را با جدید R3 سیستم جمع و جور یک جعبه سیستم با دسترسی به مورد علاقه خود را

توسط POSHTIBANNEWS در 25 تیر 1399

Ruark گرفته شده را پوشش می دهد خود را با جدید R3 سیستم جمع و جور یک جعبه سیستم با دسترسی به مورد علاقه خود را در جریان خدمات.

پس از راه اندازی R5 در 2019, Ruark ها یکی دیگر از صدای فش فش و ظریف به دنبال سیستم. R3 (£629) جمع و جور با یک جعبه سیستم است که ارائه می دهد بسیاری از راه برای دریافت موسیقی از آن این که آیا آن را از جریان, خدمات, DAB رادیو و یا از طریق یکپارچه سی دی پلیر.

مرتبط با: Ruark R5 نقد و بررسی

R3 یکی دیگر از ویژوال بیانیه از یک شرکت است که معتقد است طراحی خوب می تواند به افزایش مردم روز به روز زندگی می کند. به لطف خود را جمع و جور فرم آن را به یک درجه ای از تنوع در قرار دادن آن قادر به نشستن در یک اتاق نشیمن, آشپزخانه, اتاق خواب و مطالعه و یا حتی حمام.

سخنران تاکید بر لامسه و مواد با کیفیت بالا مشهود است در دست طراحی کابینت که در دسترس در غنی روکش گردو و یا نرم خاکستری لاک پس از اتمام. صفحه نمایش ساخته شده از شیشه و جلو پنجره مشبک ساخته شده از پارچه های بافته شده. در بالای واحد Ruark را RotoDial کنترل کننده است که با شنونده می play/pause, سوئیچ منابع و یا حفر کردن به منوها. ایستاده است معلق پا ماهیگیری R3 به سمت بالا که احتمالا همچنین ایدز پراکندگی صدا به اتاق.

در داخل واحد دو کانال کلاس A-B تقویت کننده. با استفاده از Ruark الگوریتم و آخرین صدا دیجیتال پردازش R3 ریز کنترل صدا برای تولید دقیق و واقع بینانه صدا از آن دامنه کامل NS+ بلندگو واحد است.

R3 است که پذیرای عصر دیجیتال با دسترسی به Spotify اتصال جزر و مدی آمازون و موسیقی Deezer بیش از Wi-Fi و یا بلوتوث aptX. خانه های هوشمند, قابلیت, ممکن است با اتصال یک الکسا اکو نقطه یا Google صفحه اصلی مینی به تغییر آنالوگ و دیجیتال ورودی در اطراف ، که همچنین بدان معنی است که شما می توانید اتصال R3 به تلویزیون از طریق ورودی نوری. این SmartRadio تیونر تابع تضمین می کند که هر شنونده می توانید اتصال به اینترنت DAB/DAB+ و یا ایستگاه های FM. برای کسانی که با نقره دیسک R3 شما catered برای آن چند فرمت سی دی پلیر.

این Ruark R3 است که با توجه به فروش در ماه اوت سال 2020 برای £629 و در دسترس خواهد بود از طریق Ruark را انتخاب شبکه فروش از جمله جان لوییس و دیگر خرده فروشان مستقل.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن