مکعب روبیک متصل این امکان را به شما می دهد تا از راه دور رقابت

حل مکعب روبیک می تواند فوق العاده خسته کننده اما همچنین بسیار رضایت بخش است که شما آن را کشف کردن. همچنین می ت

توسط POSHTIBANNEWS در 24 مرداد 1399

حل مکعب روبیک می تواند فوق العاده خسته کننده اما همچنین بسیار رضایت بخش است که شما آن را کشف کردن. همچنین می تواند شگفت انگیز باشد که تماشا کنید که چگونه افراد سریع می توانند این پازل ها را در طول رقابت حل کند. متاسفانه، با توجه به همه گیر شدن ویروس کوروناویروس، میزبانی مسابقات در زندگی واقعی به نظر نمی رسد بهترین ایده.

تبلیغات

با این حال، خبر خوب این است که مردمی در روبیک از آن زمان رونمایی از مکعب جدیدی به نام مکعب متصل شده است. این مکعب روبیک "هوشمند" است که به گوشی هوشمند یا تبلت شما مرتبط است و قادر خواهد بود زمان های حل و پیشرفت شما را در زمان واقعی پیگیری کند، به این معنی که کوبیرز سرعت می تواند از ایمنی و آسایش خانه های خود در مسابقات مجازی شرکت کند.

همچنین این مسابقات را به روی افراد بیشتری از سراسر جهان باز خواهد کرد که در غیر این صورت نمی توانند به این نوع مسابقات سفر کنند. با این حال، گرفتن کمی وجود دارد که در آن به دلیل نیاز به مکعب قادر به اتصال به دستگاه های تلفن همراه ما، آن را به کمی متفاوت از مکعب روبیک منظم طراحی شده است.

شکل و سبک بدیهی است تغییر نمی کند، اما آن را سنگین تر از یک مکعب استاندارد خواهد شد و همچنین آهن ربا ویژگی نیست، که بدان معنی است که سرعت cubers ممکن است آن را سخت تر برای رسیدن به سرعت است که آنها استفاده می شود برای گرفتن پیدا کنید. در قیمت گذاری مکعب متصل کلمه ای وجود نداره اما انتظار می رود که در 18 اوت برای پیش از دستورباز شود.

در زمینه انجمن >عمومی. برای اطلاعات بیشتر در مورد اشیاء متصل، IoT (اینترنت چیزها) و ورزش. منبع: prnewswire



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن