Netflix را در گسترش 'The Witcher' حق رای دادن با یک Prequel سری

پیش از این فصل اول از Netflix بکشد "همه چیز" سریال تلویزیونی منتشر شد که این شرکت بود خوشحال با آنچه که آنها ر

توسط POSHTIBANNEWS در 7 مرداد 1399

پیش از این فصل اول از Netflix بکشد "همه چیز" سریال تلویزیونی منتشر شد که این شرکت بود خوشحال با آنچه که آنها را دیدم که آنها تمدید آن برای یک فصل دوم. اول فصل خیلی خوبی را دریافت و آن نیز منجر به Netflix اعلام کرد یک فیلم انیمیشن بر اساس حق رای دادن.

تبلیغات

آن را روشن است که Netflix بکشد کاملا انجام می شود در حال گسترش در حق رای دادن فقط رتبهدهی نشده است چرا که در یک اطلاعیه در توییتر این شرکت نشان داده است که آنها در حال توسعه یک سری جدید برای The Witcher جهان لقب "خون منشاء". این است 6-بخش عمل زندگی می کنند سری است که در 1200 سال قبل از Geralt از Rivia و بررسی چگونه برای اولین بار همه چیز به دست می آمد.

این سری جدید که به رهبری لورن اشمیت Hissrich, showrunner اصلی Witcher سری و نیز از ویژگی های فیلمنامه Declan ده بارا. معلوم نیست چه کسی خواهد بود با بازی در این سری جدید و یا زمانی که انتظار می رود منتشر شود اما این می تواند در حالی که قبل از ما آن را ببینید. این است که با توجه به این واقعیت است که این بیماری همه گیر کوروناویروس تعطیل کرده است بسیاری از تلویزیون و فیلم محصولات.

به علاوه وجود دارد همچنین انتشار فصل دوم The Witcher به رقابت با هدفمند است که برای 2021 پس از آن نامشخص است که در آن Netflix قصد دارد در قرار دادن خون ریشه. در هر صورت ما باید منتظر جزئیات بیشتری است که امیدوارم در آینده نزدیک.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره سرگرمی, Netflix و همه چیز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن