وان پلاس 8 Pro دوربین مخفی X-ray vision – نه واقعا!

وان پلاس 8 نرم افزار ارائه می دهد بهترین دوربین دیده ایم در یک گوشی از شرکت, اما به نظر می رسد وجود دارد شما ا

توسط POSHTIBANNEWS در 24 اردیبهشت 1399

وان پلاس 8 نرم افزار ارائه می دهد بهترین دوربین دیده ایم در یک گوشی از شرکت, اما به نظر می رسد وجود دارد شما از ویژگی های خنک که نبود آگهی در مقام spec sheet – X-ray vision.

با توجه به فیلم های به اشتراک گذاشته شده, توییتر, وان پلاس 8 Pro دوربین ارائه می دهد توانایی برای دیدن از طریق برخی از پلاستیک (به طور خاص کسانی که بدون IR سپر) با تشکر از Photochrom فیلتر در برنامه دوربین.

این یکی از ویژگی های مخفی به نور آمد با تشکر از طراح مفهوم بن Gaskin که نوشته شده این ویدئو از زمان تلویزیون اپل مدل با فیلتر را فعال کنید.

در حالی که احتمالا بهترین مثال Oculus بازی تلاش و تحقیق کنترل نیز نگاه واقعا سرد با Photochrom ویژگی تبدیل شده است. در واقع ما به امید یک طراحی مجدد کنترل بر اساس این تصاویر.

ما خواسته ایم که آیا وان پلاس خود را از این امر آگاه پنهانی مهارت و اینکه آیا آن را عمدی عنصر فیلتر خواهد شد به روز رسانی این مقاله اگر ما به عقب.

در هر صورت جالب است و آن را ممکن است چیزی است که ما می بینیم بیشتر سازندگان تلفن همراه اضافه کردن بر روی هدف است.

در بررسی ما از وان پلاس 8 Pro خود ما حداکثر پارکر نوشت: "من بسیار تحت تاثیر قرار با این دوربین در وان پلاس 8 Pro. آن را در لبه های punchier بیشتر اشباع شده کنار تصاویر با آسمان به دنبال ویژه, آبی, اما این اتفاق منجر به خوش عکس که دستگیر می شوند به سرعت."

این دستگاه به دست آورده 4.5/5 ستاره نقد و بررسی از بررسی مورد اعتمادپاداش بزرگ آن و صفحه نمایش و قدرت پردازش و شارژ بی سیم. X-ray vision نمی آمد به آن است.

در حالی که مرور بن خوراک توییتر ما نیز شاهد این شسته و رفته حرکت آهسته ویدئو را نیز به ضرب گلوله در وان پلاس 8. خیلی باحال ،

فقط در هفته گذشته ما شاهد یک مقدار بیشتر در عمق x-ray عکس از iPad Pro سحر و جادو صفحه کلید نمایش تمام اجزای داخلی. البته چیزی شبیه به آن امکان پذیر نخواهد بود با این فیلتر اما جالب است با این وجود.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن