Tony hawk's Pro Skater 1+2 Remastered در راه است این سپتامبر

دو تا از بزرگترین اسکیت بازی ها تا کنون ساخته شده و در حال ساخت باز گشت در قالب Tony hawk's Pro Skater 1+2 Rem

توسط POSHTIBANNEWS در 23 اردیبهشت 1399

دو تا از بزرگترین اسکیت بازی ها تا کنون ساخته شده و در حال ساخت باز گشت در قالب Tony hawk's Pro Skater 1+2 Remastered برای PS4, Xbox One و PC.

اواز یا موسیقی دو نفری از remastered کلاسیک در حال طراحی و توسعه توسط Vicarious Visions که آنها نیز مسئول انتقادی و تجاری موفق Crash Bandicoot N. عاقل سه گانه است. پس از آن اطمینان به آن را می دانم قطعا در دست های خوب زیر متوسط Tony hawk's Pro Skater 5.

هر دو منتشر شد در 1990s اصلی پلی استیشن مسئول آوردن اسکیت فرهنگ به جریان اصلی و ساخت Tony Hawk نام خانواده در میان علاقهمندان به بازی و اسکیت بازان به طور یکسان.

این remastered مجموعه خواهد شد در آینده برای PS4, Xbox One و PC از طریق حماسه فروشگاه بازی در سپتامبر 4, معنی آن را تنها یک تعداد انگشت شماری از ماه دور. شما می توانید از اعلام تریلر برای خودتان زیر:

همه از بازی اصلی مراحل اسکیت باز و حالت را عوض اگر چه آنها تمام شده است به طور کامل دوباره با تصاویر جدید مدل و مکانیک است که به روز رسانی به امروز استاندارد است. در اینجا امید آن باقی مانده است فقط به عنوان رضایت بخش به بازی.

چند نفره خواهد بود, هر دو آنلاین و split-screen معنی شما را در یک موقعیت برای از نو خلق کردن معشوق خاطرات دوران کودکی. ایجاد یک پارک نیز بهبود یافته است به این معنی که شما می توانید به اشتراک گذاری آنها را با دوستان و یا ارسال آنها را آنلاین برای میلیون ها نفر از بازیکنان را ببینید.

یک livestream صورت گرفت پس از بازی اعلام شامل Geoff Keighley و Tony Hawk که کبوتر به جزئیات در مورد remasters و چگونه آنها را به ایستادگی کردن نسبت به اصلی. به نظر می رسد آنها می خواهند برای حفظ چشم انداز اصلی در حالی که اطمینان از آن تعلق دارد در بازی مدرن چشم انداز است.

جزئیات بیشتر در Tony hawk's Pro Skater Remastered خواهد بود در حال ظهور پیش از انتشار و ما خواهید بود به جمع آوری تمام از آنها را در اینجا. کسانی که قبل از سفارش دیجیتالی می تواند دست آوردن دسترسی سریع به انبار نمایشی با انتشار جزئیات هنوز اعلام نشده است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن