آخرین ما 2 تا پیشی گرفتن مرد عنکبوتی قبل از دستور سونی تایید

The Last of Us 2 شکل دادن به یکی از پرفروش ترین بازی ها در تمام نسل قضاوت بینش قبل از سفارش و ارقام از یک پلی

توسط POSHTIBANNEWS در 9 خرداد 1399

The Last of Us 2 شکل دادن به یکی از پرفروش ترین بازی ها در تمام نسل قضاوت بینش قبل از سفارش و ارقام از یک پلی استیشن اجرایی است.

مدتها در انتظار تیرانداز از Naughty Dog که در نهایت به فروش می رود در ژوئن 19 انجام شده است بهتر از دیگری PS4 انحصاری مگا ضربه مارول مرد عنکبوتی در همان نقطه قبل از سفارش روند.

که با توجه به پلی استیشن مدیر عامل جیم رایان که در صحبت کردن به CNET گفت که او امیدوار است که "این خواهید بود یک تعریف بازی برای این نسل است."

او نمی خواهد به عنوان آنجا که می گویند وجود دارد خواهید بود افزایش PS5 نسخه از این بازی بود اما با تایید عنوان PS4 اجرا خواهد شد فقط پیدا کردن روی نسل بعدی سخت افزار انتظار می رود در این سال است.

مرتبط با: تاریخ و زمان آخرین از ما 2

تاریخ و زمان آخرین از ما بود remastered برای PS4 در اوایل که نسل پس از راه اندازی در نزدیکی پایان از PS3 حماسه اجرا شود. آن است که به عنوان کلاسیک برای هر دو کنسول وجود دارد یک فرصت عالی برای سگ شیطان به دو منظوره نسل یک بار دیگر.

در مقایسه با مرد عنکبوتی جالب هستند چرا که آن را تبدیل به یکی از بهترین فروش بازی PS4 از همه در حالی که بسیار مورد توجه قرار گرفته به عنوان یکی از بهترین ها بیش از حد. اگر TLOU2 است که پیش از بازی در این مرحله آن را نشانه خوبی شیطان سگ غول پیکر آمار در دست خود را. برخی می پرسند که آیا بود که همیشه در شک و تردید.

رایان صحبت شد پیش از این شدیدا پیش بینی PS5 آشکار رویداد که به تازگی تایید شده برای ژوئن 4. سونی در آینده از بازی پخش زنده خواهد شد نمایش گذاشتن تعدادی از بازی ها برای اولین بار از آمدن به کنسول جدید.

سونی ارائه خواهد شد یک ساعت از فیلم از بازی های آینده و ما در انتظار یک ترکیب خوب از اول و شخص ثالث عنوان می شود در نشان می دهد از جمله برخی که هرگز قبل از دیده شده است.

با وجود مختلف holdups ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس از جمله به آخرین ما 2, رایان مطمئن پارسه: "در حال حاضر ما شاهد چیزی گفت به ما می گذرد وجود دارد به مسائل با مقادیر یا ما نمی خواهد بود قادر به راه اندازی راه ما می خواهیم."

نه طولانی در حال حاضر مردمی.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن