The Last of Us 2 – ارزان ترین مکان برای خرید Naughty Dog عاقبت

Naughty Dog The Last of Us 2 است در اینجا در نهایت پس از سال انتظار و این حیرت انگیز swansong برای پلی استیشن

توسط POSHTIBANNEWS در 30 خرداد 1399

Naughty Dog The Last of Us 2 است در اینجا در نهایت پس از سال انتظار و این حیرت انگیز swansong برای پلی استیشن 4 فراتر از انتظارات ما در هر راه ممکن و قابل تصور.

این یک پیروزی شما نیاز به تجربه اگر چه ما می تواند شما را سرزنش نیست برای که مایل به صرفه جویی چند سکه در روند. بنابراین بررسی مورد اعتماد است وارد برخی از ارزان ترین مکان و بهترین معاملات برای آخرین ما 2 در سراسر وب.

مرتبط با: تاریخ و زمان آخرین از ما 2 نکات و ترفندها

The Last of Us 2 تخفیف – ارزان ترین مکان برای خرید آن

ما وارد یک مجموعه ای از قیمت ها از رقابت خرده فروشان زیر, بنابراین شما یک ایده خشن از دقیقا چقدر بازی هزینه و چه مقدار از آن را نوسان قیمت در سراسر انواع مختلف رسانه ها.

بازی – £49.99

ShopTo – £48.85

بازی مجموعه – £49.95

SimplyGames – £48.85

365 Games – £49.99

کاریز – £49.99

CoolShop – £47.95

مرتبط: بهترین بازی PS4

The Last of Us 2 Review

The Last of Us 2 نقد و بررسی – آنچه ما فکر می کنم ؟

درآمد 5/5 ما در نقد و بررسی شیطان سگ استادانه تجربه از Naughty Dog در حال گسترش در بر اصلی ماجراجویی در برخی واقعا خیره کننده راه. این یکی از PS4 بهترین انحصاری است که صادقانه یک پیروزی را در خود دارد با توجه به رقابت.

در اینجا یک قطعه از حکم ما: "آخرین ما 2 استادانه swansong برای پلی استیشن 4 و مسلما بهترین انجام پروژه شیطان سگ تا به حال سوار بر. آن را به مراتب بیشتر از سنتی عاقبت مصرف اصلی هسته پیام و گسترش بر در راه است که خواهد شد به عقب نگاه کرد به عنوان شجاع بلند پروازانه و غیر قابل انکار مورد بحث است."

"اما تصور آن را در پشت برگ قابل لمس است و من امیدوارم در آینده فیلم های پرفروش را به آرزوی تکرار. رویکرد خود را به تنوع مکانیکی اعدام و عدم تمایل به نگه داشتن دست بازیکن حتی در تاریک ترین لحظات ساخت برای یک فصل بسته شدن که شما را ترک خواهد کرد در حیرت زده سکوت."


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن