5 چیزهایی که شما باید بدانید قبل از بازی کاغذ ماریو: اوریگامی پادشاه

کاغذ ماریو: اوریگامی پادشاه یکی از بالاترین مشخصات سوئیچ اختصاصی و با آن خنده-از-با صدای بلند کمدی, توصیه ما ب

توسط POSHTIBANNEWS در 27 تیر 1399

کاغذ ماریو: اوریگامی پادشاه یکی از بالاترین مشخصات سوئیچ اختصاصی و با آن خنده-از-با صدای بلند کمدی, توصیه ما به همه طرفداران نینتندو به آن بروید.

با وجود آن نسبیت دوستانه سطح دشواری هنوز هم وجود دارد یک زن و شوهر از چیزهایی که من آرزو می کنم من می دانستم که در مورد مقاله جدید ماریو قبل از دادن آن غلغله.

تجربه خود را با اوریگامی پادشاه به عنوان لذت بخش به عنوان امکان پذیر است, من گرد کرده ام تا برخی از راهنمایی و ترفندها برای کمک به شما سر و صدا راه خود را به موفقیت.

1 – نگران نباشید بیش از حد بسیار در مورد سکه

وجود دارد هیچ انکار که سکه های مهم در اوریگامی پادشاه به عنوان آنها می تواند مورد استفاده قرار گیرد به خرید سلاح و لوازم جانبی به شما کمک به دست در مبارزه و حتی امن برخی از کلکسیون نادر در اواخر.

دانستن این در اوایل من به پایان رسید تا تکان دادن هر درخت خار و پسر خجالتی در چشم به منظور هوور به عنوان سکه های بسیاری که ممکن است. اما من حساب بانکی به زودی به بزوس سطوح از وجود چنین فراوانی از سکه ها در پادشاهی قارچ چه که از مبارزه با برخوردهای یا رفع سوراخ خمیازه در جهان بازی با پولک.

2 – خرید لوازم جانبی و مطمئن شوید که برای تجهیز آنها

وجود دارد متاسفانه هیچ RPG-esque سیستم پیشرفت در مقاله جدید ماریو اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید افزایش ماریو قدرت است. انتخاب بازرگانان شما فروش لوازم جانبی که می تواند به افزایش سلاح های خود را آسیب و همچنین گسترش این زمان شما باید به حل پازل در مبارزه با. برخی از لوازم جانبی را نیز به شما هشدار زمانی که یک وزغ یا کلکسیونی است توسط ساخت آنها ارزشمند به completionists. خرید آنها را هر زمان که ممکن است به عنوان آنها به خوبی به ارزش پول نقد است.

داشتن یک وسیله جانبی نیست به اندازه کافی برای بهره مندی از این مزایا اگر به عنوان شما می خواهید به شیرجه رفتن به موجودی خود را به منظور تجهیز آنها. شما نیز تنها مجاز به فعال کردن تعداد محدودی از لوازم جانبی به طور همزمان بیش از حد, بنابراین مطمئن شوید که شما انتخاب بهترین جفت.

مرتبط با: کاغذ ماریو: اوریگامی پادشاه نقد و بررسی

Paper Mario: The Origami King

3 – به یاد داشته باشید که دشمنان می تواند سیستم ایمنی بدن به برخی از ماریو حملات

اوریگامی پادشاه به شما می گوید در اوایل که شما می توانید یا استفاده از چکش خود را و یا پرش حمله به آسیب های دشمنان است. اما نه هر نوع دشمن می تواند آسیب دیده با هر دو روش.

مشخصی دشمنان برای مثال در واقع تحمیل آسیب اگر شما سعی می کنید با پریدن بر روی سر خود را' در حالی که هوابرد مخلوقات هستند و فقط از دسترس خود را نوسانی چکش. این مهم است به رسمیت شناختن آنچه دشمنان در میدان جنگ قبل از سازماندهی آنها را به ردیف که به نفع یکی از ماریو دو گزینه های حمله.

که گفت: شما می توانید خرید فلز چکمه های است که اجازه می دهد تا شما را به پرش بر مشخصی دشمنان و همچنین پرتاب چکش برای ضربه خارج از رسیدن به خائنانی اما این سلاح ها را پس از استفاده طولانی پس از آن توصیه می شود شما تنها با استفاده از آنها را زمانی که مورد نیاز است.

4 – آیا نمی شود ترس به مطبوعات " X " برای راهنمایی

کاغذ ماریو به شما ارائه می دهد توانایی برای درخواست یک نکته از خود شخص وابسته اولیویا با فشار دادن X. کسانی که دوست ندارند به چالش کشیده می شود ممکن است خودداری از انجام این کار در طول ماجراجویی, اما من واقعا توصیه می کنند که در برابر طرز فکر.

برخی از پازل زیست محیطی می تواند بسیار روی حیله و تزویر در اوریگامی پادشاه, نیاز شما به سر و صدا تصادفی پنل و یا صحبت می کنند به یک شخصیت شما قبلا از دست رفته است. خوشبختانه اولیویا نمی قاشق خوراک شما پاسخ زمانی که شما درخواست یک نکته به جای اذیت کردن راه حل به طوری که شما حداقل در مسیر درست به جای سرگردان aimlessly در اطراف پادشاهی قارچ.

اولیویا نکات ویژه مفید در صحرا که در آن وجود دارد یک منطقه وسیع به کاوش و بسیاری از آیتم های مخفی دفن شده در زیر شن و ماسه است. فقط آیا خودتان را به نفع و صرفه جویی در وقت به جای پیوستن به نفس خود را.

مرتبط: بهترین تعویض بازی

Paper Mario: The Origami King

5 – وقت خود را با جنگ و رئیس

وجود دارد کاملا بسیاری از برخوردها در اوریگامی پادشاه آنها متفاوت است به شدت به مبارزه با عادی. به جای گروه بندی کردن دشمنان با چرخش سیستم عامل شما به جای وظیفه با مرور راه خود را به سمت دشمن بنابراین شما نزدیک به اندازه کافی به آنها را شلاق.

برخی از کارفرمایان نیاز به برخی از قدرت مغز برای غلبه بر آن را به عنوان نه به عنوان ساده به عنوان برخورد عادی آسیب به آنها. بیشتر شما را در بازی پیشرفت بیشتر شما نیاز به استفاده از محافل سحر و جادو است که می تواند در مقابله عنصری آسیب و همچنین اجازه می دهد ماریو به خم شدن, برابر و جلو دشمن را اوریگامی فرم.

خوشبختانه شما با توجه به تمدید زمان پنجره به فکر می کنم در حرکت بعدی خود را در جنگ و رئیس بنابراین من توصیه شما را به عنوان زمان زیادی را که ممکن است قبل از قرار دادن ماریو در خطر است. اگر شما ضربه "?" پانل شما همچنین می توان با توجه به یک اشاره از چگونه برای غلبه بر این رئیس است که صرفه جویی در شما مقدار زیادی از زمان در دراز مدت است. من نیز به شما نشان می دهد حرکت شبیه چمچه زنی تا به عنوان درمانی بسیاری موارد به عنوان ممکن است به عنوان شما تنها می توانید به موجودی خود را اگر شما زمین در مبارزه با کاشی که بهتر مورد استفاده قرار دهد حریف خود را به ضرب و شتم.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن