بهترین Netflix سریال و تلویزیون را نشان می دهد به تماشای

بهترین Netflix سریال و تلویزیون را نشان می دهد: جستجو برای یک برنامه تلویزیونی به تماشای Netflix بکشد اما مطمئ

توسط POSHTIBANNEWS در 19 تیر 1399

بهترین Netflix سریال و تلویزیون را نشان می دهد: جستجو برای یک برنامه تلویزیونی به تماشای Netflix بکشد اما مطمئن نیستم کدام یک ؟ شما به جای حق آمده است که ما لیست بهترین سری و محدود را نشان می دهد شما باید به تماشای به عنوان بخشی از اشتراک خود را.

Netflix کتابخانه آنقدر بزرگ است که وجود دارد چیزی برای هر کس. از عمل به فکر تحریک sci-fi و طنز این راهنما به شما به طور مستقیم به باید تماشای تلویزیون را نشان می دهد در جریان خدمات.

بیشتر از آنچه ما برجسته است که در 4K, HDR, اما برای یک لیست کامل از همه چیز در 4K, HDR, بررسی و راهنمای ما در چگونه برای پیدا کردن, HDR, 4K محتوا در Netflix بکشد.


بهترین سری در Netflix بکشد انگلستان: تلویزیون را نشان می دهد به تماشای Netflix

اعتبار: Netflix

تغییر کربن

2 فصل: 4K HDR/Dolby Vision/Atmos

تغییر کربن است یک داستان یک سرباز آموزش دیده – یک "نماینده" – به نام تاکشی Kovacs. آن را می گیرد در آینده ای که در آن آگاهی و خاطرات را می توان منتقل شده از بدن به بدن و یا "دوباره آستین" اجازه می دهد انسان برای زنده ماندن مرگ است.

فصل اول یک نئو نوآر پلیسی داستان که در آن کواکس (با بازی جوئل کینامن) دانلود شده است و از خارج از جهان زندان برای بررسی مرگ مرموز از یک اشراف زاده ثروتمند. بازی با مفاهیم هویت و مرگ و رایگان خواهد کربن است Blade Runner-esque نئون روشن جهان که در آن آن را به طور مداوم باران و غنی زندگی می کنند در آسمان بالا. سری دوم Anthony Mackie ارث برده Kovac' نام و در حالی که آن را به خوبی نیست اول آن را قطعا ارزش برای تماشای این سری است.

اعتبار: Netflix

آینه سیاه و سفید

5 فصل: 4K HDR/Dolby Vision/5.1

ایجاد شده توسط چارلی Brooker, آینه سیاه و سفید است گلچین سری که به بررسی جامعه و تکنولوژی با یک طنز تن. با تن از اوایل سری راه دادن به یک, هالیوود, تاثیر, داستان بدست بزرگتر و بلند پروازانه تر. یک قسمت خوب برای به دست آوردن یک حس Black Mirror's تن است اول – سرود ملی – که می رود به برخی از بسیار سرگرم کننده ،

اعتبار: Netflix

فرمول 1: درایو برای زنده ماندن

2 فصل: 4K HDR/Dolby Vision/Atmos

رانندگی برای زنده ماندن می رود پشت صحنه از F1 به بینندگان بینش سیاست درام و مردم پشت این ورزش است. با دسترسی به این تیم (فراری و مرسدس پیوست سری دوم) آن درگیر شدن در یک ورزش است که اغلب به عنوان فقط برای متعصب. Sweary هاس' تیم اصلی Guenther اشتاینر یکی از شخصیت های standout در هر دو سری با خود را به یاد ماندنی مطالب. این که آیا شما یک فن یا به دنبال برای دیدن آنچه که F1 است همه چیز در مورد رانندگی برای زنده ماندن است سرگرم کننده آگهی برای سی.

اعتبار: Netflix

عشق و مرگ + روبات

1 حجم: 4K HDR/Dolby Vision/Atmos

ایجاد شده توسط Tim Miller (Deadpool) و با دیوید فینچر (شبکه اجتماعی) به عنوان تهیه کننده اجرایی, عشق, مرگ, + روبات های متحرک گلچین در مورد خوبی و عشق و مرگ و روبات. تحویل در یک سبک متمایز – برخی از قسمت ترکیبی از اکشن زنده و انیمیشن – داستان span sci-fi, ترسناک و فانتزی ژانرهای. آنها بیش از حد کوتاه با هیچ قسمت دیگر از 17 دقیقه است. ایده آل برای زمانی که شما نیاز به کشتن برخی از زمان.

اعتبار: Marvel/Netflix

Marvel's Daredevil

3 فصل: 4K HDR/Dolby Vision/Atmos

کور شیمیایی نشت زمانی که او یک کودک بود, Matt Murdock (چارلی کاکس) توسعه مافوق انسانی حواس کمک کرد که او را به مبارزه با جرم و جنایت در خیابان های جهنم آشپزخانه در نیویورک است. مصرف در انواع دشمنان از جمله Vincent d'onofrio فوق العاده ویلسون فیسک/شخص مهم در میان یکدسته کاکس عملکرد به عنوان وکیل به روز vigilante در شب است که به راحتی بهترین تجسم شخصیت به تاریخ. مانع بیش از حد عالی هستند با این سری اشاره کرد: "یک شات" دنباله عمل چشمگیری خوب است.

اعتبار: Netflix

پول دزدی

4 بخش: 4K HDR/Dolby Vision/5.1

پول دزدی است یک سری درام و عظیم Netflix رسید. آن را زیر دو heists برنامه ریزی شده توسط استاد (Álvaro Morte) با یک هدف سلطنتی نعناع از اسپانیا و دیگر بانک مرکزی اسپانیا است.

استخدام هشت نفر به کمک او استاد برنامه این است که برای ورود به رویال نعناع را به مردم داخل بانک, گروگان چاپ پول به عنوان آنجا که می توانید آنها را در حالی که همچنین برخورد با نیروهای پلیس ویژه برای یازده روز. هر چند آن را تنها به معنای یک سری محدود Netflix خریداری حقوق دوباره برش سری به 22 قسمت و اضافه شدن دو بخش است.

اعتبار: Netflix

Mindhunter

2 فصل: 4K HDR/Dolby Vision/5.1

Mindhunter شرح زیر است اف بی آی تلاش برای پروفایل قاتلان سریال برای کمک به آنها را حل جدید قتل. در حالی که صدا نمی خواهم شاد ترین فرض این داستان بر اساس حوادث واقعی و قاتلان – برای مشاهده قانع کننده. بازیگران Jonathan Groff, Holt McCallany, Anna Torv; آنها به شکل FBI در واحد علوم رفتاری – سازمان در واکنش به افزایش سرما قتل در 1970s. بازیگران یکنواخت خوب به عنوان دقیق جهت.

اعتبار: Netflix

Star Trek: کشف

2 فصل: 4K HDR/Dolby Vision/5.1

هفتم Star Trek سری مجموعه ده سال قبل از اصلی شرکت های سری. کشف شرح زیر است Sonequa Martin-Green به عنوان مایکل برنهام (اولین زن سیاه منجر به یک سری ستاره بازحمت حرکت کردن) و داستان از اول فصل می بیند Klingons شروع جنگ علیه فدراسیون, در حالی که دوم دنبال کشف یک چهره شناخته شده به عنوان قرمز ، در حالی که می توان آن را در تضاد بصری آن را دیدنی و جذاب, به خصوص در, HDR, 4K.

اعتبار: ESPN/Netflix

آخرین رقص

10 قسمت ها: 4K Ultra HD/5.1

در فصل 1997/98 از Chicago Bulls, بازی بسکتبال تیم در مستند آخرین رقص. نشان می دهد نه تنها دوباره زندگی می کند که فصل اما پیدایش چگونه همه را در گاو به دست می آمد. با unaired فیلم از فصل (هر چند آن را بیشتر از Michael Jordan) از آن می رود از طریق اوج پایین, سیاست و پشت-صحنه های درام. برای کسانی که آشنا نیستند این است که سرگرم کننده بررسی اجمالی از دوران داستان تیم های بزرگ رقابت و چگونه یک سلسله به پایان رسید. مانند اردن هنگامی که آن را به پایان می رسد و شما را بسیار شخصی.

اعتبار: شنا بزرگسالان/Netflix

Rick and Morty

فصل 4: HD/5.1

Rick and Morty برای فصل چهارم آن! یا نیمه اول آن حداقل. آن را همچنان عجیب و غریب, R-rated ماجراهای دیوانه دانشمند ریک سانچز و نوه اش Morty اسمیت به عنوان آنها را به های مختلف بین کهکشانی shenanigans. نکات برجسته از فصل چهارم شامل زمان سفر مارها و بازگشت استاد Poopybutthole. نیمه دوم این فصل است که با توجه و در عین حال نامشخص در تاریخ.

عروسک روسی

1 نجومی: 4K HDR/Dolby Vision/5.1

این ذهن خم درام/کمدی می بیند Natasha Lyonne به نادیا گیر در موش خرمای کوهی امریکا روز-esque حلقه که در آن او reliving جشن تولد او. با وجود غرور, عروسک روسی موفق به انجام کارهای سرگرم کننده و همچنین به عنوان پرتاب در چند چرخش غیر منتظره. این مجموعه پس از اتمام و نه ناگهان اما دوم این است که با توجه به نظر می رسد بعد از این سال. حداقل ما امیدواریم تا.

اعتبار: Netflix

غریبه همه چیز

3 فصل: 4K HDR/Dolby Vision/5.1

غریبه چیز مدیون بدهی به 80 Amblin و John Carpenter فیلم. یک فیلم علمی-تخیلی/ترسناک مجموعه در شهر داستانی از Hawkins, ایندیانا; آن را در یک محل که در آن عجیب و غریب و خارق العاده همه چیز در حال وقوع است. هر چند آن را احساس بیش از حد از یک کپی از محبوب دهه هشتاد' فرهنگ در ابتدا آن را پس از آن مسیر خود را و گوشت از شخصیت های آن نیز به پرتاب در برخی از سرگرم کننده منابع است.

اعتبار: Netflix

چتر آکادمی

1 نجومی: 4K HDR/Dolby Vision/5.1

بر اساس کمیک به همین نام چتر آکادمی است در مورد یک خانواده ناکارآمد به تصویب رسید ابرقهرمان خواهر و برادر که دوباره به حل قتل پدر خود را. و جلوگیری از آخرالزمان قریب الوقوع. و پدر خود نیز بیگانه است. آن را عجیب و غریب داستان در مورد یک شخصیت عجیب و غریب – Netflix را در X-Men. آن را نیز دارای یک موسیقی متن فیلم فوق العاده. فصل 2 می رسد جولای 31st,

در حال حاضر برای یک PSA: اگر شما لذت بردن از پخش محتوای آنلاین و سپس آن را ضروری است که شما همچنین حفظ اطلاعات خصوصی خود را امن در حالی که گشت و گذار در وب است. آن را از همیشه آسان تر برای هکرها برای نفوذ به شبکه شما و سرقت اطلاعات شخصی خود را اما نه با VPN در دست است. ما چندین آزمایش تونن در اینجا در بررسی مورد اعتماد و دستچین بهترین VPN معاملات که در حال حاضر در دسترس برای راحتی شما.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن