سونی WH-1000XM4 هدفون می تواند یکی از عظیم بهبود

سونی در آینده WH-1000XM4 هدفون می تواند در ساخت عالی سلف با اضافه کردن قابلیت اتصال به دو دستگاه به طور همزمان

توسط POSHTIBANNEWS در 2 خرداد 1399

سونی در آینده WH-1000XM4 هدفون می تواند در ساخت عالی سلف با اضافه کردن قابلیت اتصال به دو دستگاه به طور همزمان.

فعلی سونی WH-1000XM3 هدفون بی سیم حذف نویز قابلیت ها در میان ما مورد علاقه, اما زمان کاربران فقط می توانید اتصال به یک دستگاه در یک زمان.

با توجه به teardown از هدفون سونی اتصال برنامه خواهد شد که جبران آوردن قوطی به خط با بسیاری از مورد علاقه های شما از تولید کنندگان دیگر. آن را به معنای کسانی که خرید سونی WH-1000XM4 نمی باید به صورت دستی قطع فعلی خود را از دستگاه به منظور دوباره جفت های مختلف دستگاه پخش.

اطلاعات می آید از یک کاربر توییتر @justplayinghard که در زمان یک نگاه در داخل برنامه و کشف تعدادی از پتانسیل ویژگی های جدید است.

یکی دیگر از کسانی که می تواند به نام Smart صحبت کردن که به معنی شما می توانید چت به مردم بدون از بین بردن هدفون. این leaker می نویسد: "Smart صحبت خواهد شد یکی دیگر از ویژگی های XM4 است. اگر آن را تشخیص صدای آن را به طور خودکار در تعامل با محیط و صدا و پس از زمان تعیین صوتی را به حالت عادی بازگشت."

مرتبط: بهترین هدفون سال 2020

او همچنین می گوید DSEE افراطی در دسترس خواهد بود. ما در واقع نمی دانم این چیست اما احتمال آن را بیشتر هوش مصنوعی پیشرفت های صوتی با توجه به گزارش. سونی با ثبت یک علامت تجاری برای مدت ماه گذشته.

این XM4 یکی از اشتیاق بیشتری پیش بینی هدفون راه اندازی از سال 2020 با توجه به عشق فراهم شده به سلف. ما مؤلف به نام Sony WH-1000XM3 "بهترین هدفون لغو سر و صدا ما تا کنون شنیده ام" بنابراین این شرکت را مجبور به رفتن به برخی از بهبود بر اساس چیزهایی که در هنگام انداختن جانشین.

ما منتقد افزود: "سونی ضرب و شتم نیست همه در همه چیز اما هیچ کس می آید نزدیک به تمام درخواست تجدید نظر از WH-1000XM3. هر دو بوز QC 35 II و سر و صدا لغو 700 هدفون بسیار خوب لغو سر و صدا اما نه به عنوان قوی به عنوان آنچه ارائه شده توسط سونی و صدا نیست به عنوان درگیر شدن یا نه. B&W پیکسل ارائه می دهد جزئیات بیشتر در بالا به عنوان به خوبی به عنوان برتر کیفیت ساخت اما خود NC مهارت در مقایسه با رنگ پریده."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن