دوم-Gen AirPods Pro می تواند مدت زمان طولانی در آینده

اپل به طور معمول برای برطرف کردن محصولات خود را هر سال. با AirPods نرم افزار راه اندازی در سال 2019 بسیاری از

توسط POSHTIBANNEWS در 1 مرداد 1399

اپل به طور معمول برای برطرف کردن محصولات خود را هر سال. با AirPods نرم افزار راه اندازی در سال 2019 بسیاری از انتظار می رود که دومین نسل از مدل می تواند راه اندازی این سال, اما متاسفانه به نظر می رسد که ممکن است درست نباشد. به گفته DigiTimes گزارش (paywall) به نظر می رسد که ما می تواند در برای صبر کنید.

تبلیغات

این گزارش ادعا می کند که دومین نسل AirPods Pro تنها خواهد شد راه اندازی در نیمه دوم 2021. این به نظر می رسد در خط با تحلیلگر Ming-Chi Kuo پیش بینی که در آن او قبلا ادعا کرد که از earbuds خواهد تنها به تولید در سه ماهه چهارم سال 2021 و یا احتمالا در اوایل سال 2022.

ما مطمئن نیستیم که چرا اپل است که مصرف این مدت برای راه اندازی جانشین AirPods Pro, اما ممکن است که آنها برنامه شامل یک دسته از ویژگی های جدید در آن است که می تواند زمان را برای آنها به منظور توسعه. برخی از شایع امکانات عبارتند از سنسور است که می تواند کمک به نظارت بر پوشنده لباس سلامت مانند ضربان قلب و تعداد گام ،

با توجه اپل را در بخش بهداشت و درمان به خصوص با اپل دیده بان ما نمی شود جای تعجب نیست اگر این معلوم می شود درست است. این امر نیز آنها را به یک لبه بیش از رقابت به عنوان دومین نسل از مدل می تواند بیش از فقط یک جفت بی سیم از earbuds. در این میان نیز وجود داشته اند شایعاتی که اپل می تواند کار بر روی یک AirPods Lite که ممکن است راه اندازی بعد از این سال.

در زمینه اپل >صوتی >تبادل نظر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره AirPods و گوشی. منبع: macrumors



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن