سیمز اخذ خواهد شد خود را واقعیت نشان می دهد تلویزیون

بسیاری از شما ممکن است آشنا با EA The Sims. برای کسانی که آشنا نیستند آن را اساسا یک بازی که در آن شما ایجاد ش

توسط POSHTIBANNEWS در 19 تیر 1399

بسیاری از شما ممکن است آشنا با EA The Sims. برای کسانی که آشنا نیستند آن را اساسا یک بازی که در آن شما ایجاد شخصیت در یک دنیای مجازی را کنترل کنیم و زندگی خود را, فانتزی, زندگی, مرتب کردن بر اساس. آن را یک بازی سرگرم کننده است اما به هر دلیل به نظر می رسد که EA تلقی شده است که آن را در واقع ممکن است ارزش راه اندازی یک تلویزیون نشان می دهد در اطراف آن است.

تبلیغات

دوبله جرقه می خواهم این خواهد بود که تلویزیون واقعیت نشان می دهد که آن را وظیفه مردم برای ایجاد شخصیت های جهان و داستان در بازی های سیمز امید راه رفتن دور با $100,00 جایزه. با توجه به EA "در دهه های متنوع قصه شده اند گفتن میلیون ها نفر از داستان های در سیمز با الهام از زندگی خود و خلاقیت بی حد و حصر. در حال حاضر رقابت در جریان است به عنوان دوازده Simmers را بهنگام خلاقیت چالش برای ساخت شخصیت های جهان و داستان در امید تحت تاثیر قرار دادن قضات و برنده 100000 دلار جایزه است."

آن را مانند تلفن های موبایل جالب قضیه هر چند که چگونه سرگرم کننده آن ممکن است باقی مانده است دیده می شود. همچنین به نظر می رسد برجسته علاقه رو به رشد در تماشای مردم بازی بازی های ویدئویی, بنابراین اگر شما لذت بردم از تماشای جریان زندگی می کنند از مردم در حال پخش بازی ها, سپس این می تواند جالب به شما به عنوان به خوبی. قسمت اول برتر خواهد شد در 17 ژوئیه در 11pm ET/PT در TBS و نیز در دسترس خواهد بود از طریق BuzzFeed چند نفره در 20 جولای در 8AM.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره EA, سرگرمی و سیمز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن