سامسونگ Galaxy Z برابر 2 نشت نشان می دهد بسیار بزرگتر کمتر احمقانه بیرونی نمایش

سامسونگ قرار است به فاش کردن Galaxy Z برابر 2 در رویداد Unpacked در آگوست 5, و, در, درست, مد, یک درز تصویر به

توسط POSHTIBANNEWS در 30 تیر 1399

سامسونگ قرار است به فاش کردن Galaxy Z برابر 2 در رویداد Unpacked در آگوست 5, و, در, درست, مد, یک درز تصویر به نظر می رسد که با توجه به بازی دور.

اشاره کرد, توییتر leaker یخ جهان است که دارای تخصص در انداختن سامسونگ بمب منتشر کرده است یک تصویر از آنچه به نظر می رسد سامسونگ نسل بعدی گوشی تاشو.

این تصویر تار به نظر می رسد به یک low-res نسخه رسمی سامسونگ ارائه و قابل توجه است چرا که آن را نشان می دهد این گوشی را بسیار بزرگتر پوشش صفحه نمایش بیش از 4.6 اینچ سلف که جواب یکی از شکایت های اصلی دستگاه.

قضاوت از تصویر به نظر می رسد پوشش صفحه نمایش می تواند لبه-به-لبه به جای داشتن غول ناهنجاری اصلی است. گزارش های اخیر نیز پیشنهاد درونی برابر کردن صفحه نمایش می تواند از افزایش 7.3 اینچ تا حداکثر 8 اینچ بیش از حد.

مرتبط با: بهترین گوشی های اندروید سال 2020 – 16 بهترین گوشی های در حال اجرا اندروید امروز

تصویر ارسال شده امروز نیز نشان می دهد که دوربین آرایه. به نظر می رسد مانند وجود دارد را تلفظ دوربین دست انداز اما مشخص نیست که آیا این سه سنسور ویژه در اصلی حفظ خواهد شد. ما فقط نمی تواند به اندازه کافی به تلفن. اخیر گمانه زنی اشاره کرده ما می تواند همان سیستم دوربین برجسته در سامسونگ کهکشان S20 Plus phone است که با عنوان یک 64 مگاپیکسل دوربین تله.

اگر واقعی رندر نیز به نظر می رسد برای تایید Galaxy Z برابر 2 نام و نام خانوادگی. به نظر می رسد به عنوان اگر سامسونگ در حال رفتن به بازار همه از آن foldable گوشی های تحت Galaxy Z نام تجاری از هم اکنون در.

در میان پتانسیل پیشرفت سامسونگ طرفداران خواهد بود eyeing دو عنصر اصلی از این نسخه. آنها می خواهید برای دیدن شواهدی وجود دارد که دوام نگرانی های که دامنگیر نسل اول دستگاه حل و فصل شده است. دیگران را به امید دیدن نزدیکی-£2,000 برچسب قیمت کاهش یافته و تا حدودی به افزایش امید اصلی پذیرش است.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن