ذخیره سازی معامله: خود را به من بدهید نینتندو سوئیچ با افزایش این 256GB حافظه MicroSD افت قیمت

در حال حاضر هم در نهایت به خرید که کارت حافظه شما می خواهم برگزاری در خود نینتندو سوئیچ با این صرفه جویی بزرگ

توسط POSHTIBANNEWS در 6 خرداد 1399

در حال حاضر هم در نهایت به خرید که کارت حافظه شما می خواهم برگزاری در خود نینتندو سوئیچ با این صرفه جویی بزرگ در 256GB SanDisk Micro SD.

مناسب برای افزایش ظرفیت ذخیره سازی بر روی تعدادی از دستگاه های SanDisk 265GB میکرو SD در حال حاضر می تواند snagged از MyMemory فقط برای £27.99 قیمت, ارزان ترین قیمت در دسترس در حال حاضر.

با بسیاری از مردم تشخیص از هر گذشته در بورس listings برای نینتندو سوئیچ و سوئیچ Lite کنسول آن را عادلانه می گویند بسیاری از بازی است که در حال حاضر در حالی که جمعیت بریتانیا است که در خانه ماندن و تلاش برای حفظ اشغال شده است. این که آیا شما در حال غواصی به این خوشگلی که توسط Animal Crossing: New Horizons و یا گرفتن در صحنه های نبرد از The Legend of Zelda: نفس وحشی, شما قطعا رفتن به نیاز به یک بیت از ذخیره سازی اضافی ،

با هر دو full-bodied نینتندو سوئیچ و جمع و جور تر نینتندو سوئیچ Lite هر دو ارائه فقط 32GB حافظه داخلی, شما ملزم به آمار که کلاه دیر یا زود به ویژه هنگامی که شما در نظر مذکور نفس از وحشی طول می کشد تا 13.4 گیگ به تنهایی.

و همچنین به عنوان اجازه می دهد تا شما را به گسترش کتابخانه خود را از بازی های ویدئویی قرار دادن یک میکرو SD به کنسول نیز کمک خواهد کرد که آن را به طور کلی عملکرد اجازه می دهد آن را به بوت شدن بازی های بیشتر به سرعت گرفتن شما مستقیما به عمل است.

البته اگر شما مالک افتخار از یک دستگاه سوئیچ کنسول این می رود بدون گفت این 256GB حافظه MicroSD آن استفاده های دیگر ارائه ذخیره سازی اضافی برای ابزارهای سازگار مانند دوربین دیجیتال یا گوشی های هوشمند.

با توانایی برای نگه داشتن عکس های, تصویری, موسیقی و اسناد این 256GB SanDisk کارت میکرو SD نیز ارائه می دهد سرعت انتقال تا 100MB/s به شما اجازه می دهد به حرکت فایل های ارزشمند خود را از A به B به سرعت. با A1-دارای عملکرد بیش از حد این کارت حافظه می تواند افزایش نرم افزار راه اندازی بر روی تلفن خود را به صورت کلی عملکرد حقه باز را از گوشی خود را.

در حال حاضر با £5, اصلاح کرده, خاموش, شده است وجود دارد هرگز یک زمان بهتر برای ارتقاء ظرفیت ذخیره سازی خود را در Nintendo سوئیچ – به خصوص با تابستان فروشگاه اینترنتی فروش می رود کاهش نسبتا به زودی.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن