شایعه: بازی Halo بی نهایت چند نفره خواهد بود, رایگان-به-بازی و 120fps در ایکس باکس سری X

جدید شایعه پدید آمده که ادعا می کند که هاله بی نهایت چند نفره خواهد بود, رایگان-به-بازی در برخی از ظرفیت و همچ

توسط POSHTIBANNEWS در 10 مرداد 1399

جدید شایعه پدید آمده که ادعا می کند که هاله بی نهایت چند نفره خواهد بود, رایگان-به-بازی در برخی از ظرفیت و همچنین قادر به 120fps در ایکس باکس سری X در راه اندازی. اگر درست است این می تواند مثبت عظیم برای کارشناسی ارشد.

این گزارش جدید می آید از Klobrille در توییتریک صنعت خودی که تمرکز به طور خاص در ایکس باکس Game Studios معنی وجود دارد می تواند برخی از دقت به این انفجار ناگهانی از شایعات.

به گفته آنها هاله بی نهایت حالت چند نفره خواهد بود, رایگان-به-بازی و یا حداقل یک نوع خواهد بود که رایگان برای دانلود و یا فقط نیاز به ایکس باکس بازی عبور برای دسترسی به. این به معنی آن می تواند در یک موقعیت عالی برای رقابت با دیگر غول مانند Apex افسانه Fortnite و Call of Duty: Warzone.

توییت همچنین ادعا می کند که هاله بی نهایت و عرصه که من فرض است که نام آن چند جزء را هدف 120fps در ایکس باکس سری X. علاوه بر این, آن را ارائه می دهد جامع نبرد پاس و گزینه های سفارشی سازی است که کاملا جدید به بازی Halo حق رای دادن. بسیاری از این اطلاعات ایجاد شده بر یک لیست از Smyth اسباب بازی که در ابتدا ریخته لوبیا در بی نهایت رایگان-به-بازی بازی طبیعت است.

اگر مایکروسافت و 343 Industries واقعا می خواهید به محوری هاله دوباره به روال ساخت بخش عمده ای از بی نهایت رایگان-به-بازی بازی شجاع راه ساخت این یک واقعیت است. از آن خواهد شد رقابت در برابر برخی از franchises اما داشتن پشتوانه از بازی پاس و xCloud مسلما آن را می دهد یک مزیت متمایز. زمان خواهد شد بگویید اما ساخت بخشی از سال را بزرگترین تیرانداز به طور کامل رایگان است بدجور شجاعانه.

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

هاله بی نهایت خواهد بود از آمدن به ایکس باکس سری X, Xbox One و ویندوز 10 بعد از این سال اقدام به عنوان گل سرسبد launch title برای مایکروسافت کنسول جدید. ما به تازگی شاهد گسترش گیم پلی نسخه ی نمایشی است که به نظر می رسد فوق العاده اگر چه در سمت چپ برخی از بازیکنان underwhelmed آن تصاویری و فاقد جزئیات در آن باز جهان و روایت. ما ملزم به یادگیری بیشتر در ماه های آینده ،

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن