The other day, Twitter’s CEO Jack Dorsey confirmed that the company was looking into possibly creating a subscription model for the social media platform. This comes on the heels of reports that ad revenue is down, and so Twitter is looking at other means of generating revenue, and subscriptions are one of them.
However, the question is why would anyone want to pay for a Twitter subscription? Turns out that Twitter has some ideas on how to sell this model to customers, and it comes in the form of special features that only paid subscribers would have access to. According to a tweet by reporter Andrew Roth, this includes features such as the ability to unsend tweets within 30 seconds of it being posted.
It also includes being able to post longer video content where users will be able to upload videos that are 5x the length of current videos. There will also be features that are catered towards businesses, like being able to open positions and make recruitments, and also give users within your organization access to the account by assigning them roles without having to give them access to the account’s username and passwords.
After CEO Jack Dorsey confirmed Twitter is exploring a subscription model, the company is conducting user surveys on what type of features they'd like to see in such a service.
Undo send, special badges for profiles and advanced analytics are among the features being considered. pic.twitter.com/hL6T8sdI0s
— Andrew Roth+ (@RothsReviews) July 31, 2020
There will also be features such as more custom colors for your Twitter theme and also special badges that show the organization that the person works for, as well as auto responses. Take note that not all of these features may make the cut, this is part of a survey that Twitter has sent out to users asking them for what they’d like to see.
Also, the paid subscription model has yet to be confirmed. Dorsey had only said that they are looking into it but it is unclear yet if the company will actually go ahead with its implementation.
Filed in
. Read more about Twitter.tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
مقالات مشابه
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- Aston Villa vs Man United: kick-off, زمان, جریان, راهنمای کانال و بیشتر
- مافیا سه گانه است که remastered برای PS4, Xbox One و PC
- چگونه با استفاده از این نکات با هر چالش قایق بادی به راحتی کنار بیاییم
- Facebook برای درخواست این سگ گواهینامه رانندگی پس از صاحب آن قفل می شود از آن صفحه
- این دوستدار محیط زیست هواپیماهای بدون سرنشین ساخته شده از آناناس برگ
- کاغذ ماریو کاهش قیمت: دریافت اوریگامی شاه برای تحت £40
- ولگرد کوفته باعث دانشجو به شکست او آزمون آنلاین
- آیفون 12 بافته رعد و برق به USB-C کابل به بیرون درز
- ویژگی های حریم خصوصی iOS 14 می تواند درآمد تبلیغ فیس بوک 88801100011088 اپل مدت هاست که موضع خود را در مورد حریم خصوصی touted و ویژگی های مختلف حفاظت از حریم خصوصی در هر دو iOS و macOS بسیار به آزار تبلیغ معرفی کرده اند. به نظر می رسد که این شرکت واقعا به نظر نمی رسد بیش از حد توسط اعتراض به دلیل iOS 14 انتظار می رود برای معرفی بیشتر از همان.تبلیغاتآنقدر که فیس بوک تا به حال برای پاسخ به تغییرات حریم خصوصی آینده در iOS 14 که در آن این شرکت هشدار تبلیغ کنندگان خود را که آنها در واقع ممکن است در نهایت دیدن افت 50٪ در درآمد. دلیل این است که در iOS 14، اپل به کاربران این گزینه را می دهد تا از ردیابی تبلیغات کاربران در سراسر برنامه ها و وب سایت ها جلوگیری کنند. در نتیجه کاربران احتمالا ً شروع به دیدن تبلیغات کمتر هدفمند/شخصی شده خواهند کرد.به گزارش فیس بوک، «در حالی که کمی کردن تاثیر بر ناشران و توسعه دهندگان در این مرحله با ناشناخته های زیادی دشوار است، در آزمایش شاهد کاهش بیش از 50 درصدی درآمد ناشر شبکه مخاطبان زمانی بوده ایم که شخصی سازی از کمپین های نصب آگهی تلفن همراه حذف <em>شد. در واقعیت،</em> تاثیر بر شبکه مخاطبان بر iOS 14 ممکن است بسیار بیشتر باشد، بنابراین ما در حال کار بر روی استراتژی های کوتاه مدت و بلند مدت برای حمایت از ناشران از طریق این تغییرات هستیم."iOS 14 در حال حاضر برای انتشار این پاییز آینده احتمالا در کنار اعلام آی فون آینده اپل 12 دستگاه میله. <!-- Web Push subscription button--> در زمینه اپل >تلفن همراه. اطلاعات بیشتر در مورد فیس بوک, iOS, Ios 14 و حریم خصوصی. منبع: 9to5mac <i></i> 88801100011088 اپل مدت هاست که موضع خود را در مورد حریم خصوصی touted و ویژگی های مختلف حفاظت از حریم خصوصی در هر دو iOS و macOS بسیار به آزار تبلیغ کنندگان معرفی کرده اند. به نظر می رسد که این شرکت واقعا به نظر نمی رسد بیش از حد توسط اعتراض به دلیل iOS 14 انتظار می رود برای معرفی بیشتر از همان. آنقدر که فیس بوک تا به حال برای پاسخ به تغییرات حریم خصوصی آینده در iOS 14 که در آن شرکت هشدار [...]