PS5 قیمت و چندین بازی ها ممکن است فقط به بیرون درز در آمازون انگلستان

یک حفره یا سوراخ برای مثال سونی پلی استیشن 5 پدید آمده در آمازون انگلستان (از طریق Wario64) ارائه یک ایده خشن

توسط POSHTIBANNEWS در 21 خرداد 1399

یک حفره یا سوراخ برای مثال سونی پلی استیشن 5 پدید آمده در آمازون انگلستان (از طریق Wario64) ارائه یک ایده خشن از چه نسل بعدی کنسول ممکن است هزینه.

داده هیچ چیز تایید شده است یا اعلام شده توسط سونی, ما می خواهم این قیمت با خرج کردن از نمک به خصوص از حفره یا سوراخ لیست به طور معمول زمین راه بالا احتمالی هزینه های خرده فروشی.

این مثال نشان می دهد که PS5 در سرسام آور £599 است که به مراتب گران تر از هر کنسول ما دیده ایم در سال های اخیر است. حتی بیشتر از Xbox One X که خود را بسیار گران و بسیار قدرتمند قطعه از کیت در آن زمان است.

مرتبط با: همه بازی های ما دوست دارم برای دیدن از این هفته PS5 رویداد

با سونی برای تشکیل آن "آینده از بازی" رویداد روز پنج شنبه ژوئن 11, آن را هیچ جای تعجب است که خرده فروشی لیست را آغاز کرده اند در حال ظهور جلوتر نشان می دهد که بدون شک پرده یک دسته از بازی های آینده برای این کنسول نسل بعدی. بسیاری از این خواهد بود راه اندازی بازی ها و شایعه های پرفروش ما شده است در انتظار سال تا در نهایت ظهور است.

حفره یا سوراخ مثال برجسته این کنسول با 1TB و 2TB مدل اشاره که سونی خواهد بود و فروش سخت افزار خود را با چند گزینه مختلف برای مصرف کنندگان به از را انتخاب کنید. با توجه به متوسط نصب حجم برای اکثر بازی ها در حال حاضر کاملا گسترده چنین فربه SSD جای تعجب نیست ما است. ما باید تصور کنید که یکی از آن اندازه نمی آیند نیست ارزان ،

مرتبط: بهترین PS5 بازی

چند بازی نیز ذکر شده و حذف شده از آمازون انگلستان اگر چه هیچ خاص عنوان شده است. در عوض آنها یک بار دیگر متغیرهایی برای پاسخگویی به تعدادی از ناشران مانند Koch Media, Bandai Namco و بتسدا. پس از آن می ایستد به همین دلیل است که همه آنها باید در بازی با این نسخهها کار برای PS5.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن