OnePlus نورد در مقابل وان پلاس 8: چه تفاوت بزرگ?

پس از هفته ها از اعتیاد به مواد مخدره OnePlus است در نهایت نشان داد آخرین باقی مانده جزئیات جدید خود را کمی ار

توسط POSHTIBANNEWS در 1 مرداد 1399

پس از هفته ها از اعتیاد به مواد مخدره OnePlus است در نهایت نشان داد آخرین باقی مانده جزئیات جدید خود را کمی ارزان تر تلفن OnePlus Nord.

این اولین سوالی است که احتمالا شروع به پریدن کرد به سر این است که " چگونه است که این های مختلف به وان پلاس 8?' که قبلا با نام تجاری گزینه بیشتر مقرون به صرفه.

خوشبختانه ما اینجا هستیم برای کمک به کشف آنچه در مجموعه نورد جدا از وان پلاس 8. البته یکی از بزرگترین تفاوت این است که نورد را کشتی برای £379 بسیار کمتر از £699 وان پلاس 8 retails برای.

1. هر دو 5G حتی اگر آنها متفاوت داخلی

OnePlus Nord نمی با استفاده از بالا پایان پیکسل, چیپ 865 شما پیدا تأمین وان پلاس 8 به جای آن با استفاده از مطلب در اواسط محدوده اما هنوز هم قابلیت های بسیار پیکسل 765G. این همان تراشه شما در پیدا LG مخملی و Moto G 5G به علاوه.

در حالی که این منجر به کاهش معیار نمرات ما هنوز هم فکر می کنم عملکرد در اینجا قوی خواهد بود که ما تحت تاثیر قرار شده است با دیگر 765G دستگاه قبلا.

وان پلاس نیز مطمئن شوید تمام گوشی های پشتیبانی 5G از جمله نورد.

همه چیز خیلی بیشتر شبیه وقتی که می آید به رم. هر دو آمده در هر دو 8GB یا 12GB گزینه های. شما می توانید بین 128GB و 256GB از ذخیره سازی بیش از حد هر چند وان پلاس 8 کار بسته سریع تر ذخیره سازی داخلی. نه باید ارتقا اسلات.

مرتبط با: OnePlus جوانه

2. وان پلاس Nord کوچکتر است (فقط) و سنگین تر

وان پلاس Nord نمی انحراف بیش از حد از مسیر تعیین شده توسط OnePlus از نظر طراحی. آن صفحه نمایش است که کمی کوچکتر از یک در وان پلاس 8 (6.44 اینچ در مقابل 6.55 اینچ) اما آن را فاقد انحنای و به عنوان یک نتیجه باید آسان تر برای گرفتن.

صحنه خود را مشابه هستند از نظر تکنولوژی. هر دو گوریل شیشه ای 5 تحت پوشش پانل های OLED با 90Hz نرخ تجدید و FHD+ قطعنامه. که تقریبا حداقل ما می خواهم از یک صفحه نمایش آندروید در سال 2020 است.

نورد کمی سنگین تر هر چند در 184g. برای مقایسه وان پلاس 8 نکته مقیاس در 180 گرم.

3. شما یک مقدار کوچکتر باتری با Nord

آن را بزرگ برای دیدن OnePlus نگه داشتن در اطراف آن پیچ و تاب 30T شارژ برای نورد و که باید اطمینان حاصل شود که تلفن شارژ بسیار سریع درست مثل وان پلاس 8.

اما Nord می کند کوچکتر همراه است. 4115mAh مقابل 4300mAh به عبارت دقیق تر. نه گوشی شارژ بی سیم و شما باید برای از بیخ و بن تا پول نقد برای وان پلاس 8 Pro را از آن بهره مند شوند.

4. بسیاری از دوربین های با تکنولوژی یکسان است اما تفاوت وجود دارد

هر دو OnePlus 8 و وان پلاس نورد با استفاده از همان Sony IMX586 با سنسور f/1.75 و لنز OIS. شما نیز فوق العاده گسترده ای دوربین در هر دو: 8 مگاپیکسل در نورد و 16 مگاپیکسلی در وان پلاس 8 همراه با 2 مگاپیکسل ماکرو دوربین. که درخواست برای یک low-res ماکرو دوربین ؟ ما مطمئن هستیم اما آن وجود دارد. نورد نیز از یک 5 مگاپیکسلی سنسور عمق.

نورد نیز از دو دوربین در اطراف جلو. وجود 32 مگاپیکسلی با سنسور اصلی با EIS و ثانویه فوق العاده زاویه دوربین 8 مگاپیکسل و 105 درجه FoV. در وان پلاس 8 شما تنها یک 16MP جلوی دوربین.

نیز وجود دارد یک زن و شوهر از چیزهای دیگر به یاد داشته باشید. وان پلاس 8 می توانید شلیک ویدیو 4K در 60fps در حالی که نورد محدود به 30fps. با این حال هر دو می تواند شلیک 240fps در 1080p.

مرتبط با: بهترین گوشی های

5. چگونه می توانم آنها هر دو نگاه می کنید ؟

پایین را نگاه کنید برای یک نگاه چگونه این دو گوشی نگاه کنید.

OnePlus 8

وان پلاس 8

OnePlus 8

وان پلاس 8

OnePlus Nord

OnePlus Nord

همچنین شایان ذکر است هر دو بسته همان اکسیژن OS 10.5 با حالت ذن و خواندن حالت هر دو در-صفحه نمایش حسگر اثر انگشت و نه یک جک هدفون و یا یک IP امتیاز.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب