جدید فال gaming PC flaunts اینتل 10 Gen تراشه

HP اعلام کرده است یک سری جدید از فال بازی رومیزی که جولان دادن برش لبه مشخصات مانند جدید اینتل نسل 10 دسکتاپ پ

توسط POSHTIBANNEWS در 21 اردیبهشت 1399

HP اعلام کرده است یک سری جدید از فال بازی رومیزی که جولان دادن برش لبه مشخصات مانند جدید اینتل نسل 10 دسکتاپ پردازنده و کارت گرافیک Nvidia RTX فوق العاده کارت های گرافیک.

HP نیز ارائه AMD جزء جایگزین با نسل 3 Ryzen پردازنده و کارت گرافیک Radeon RX 5000 سری کارت های گرافیک موجود برای اطمینان از تعداد زیادی از گزینه های سفارشی سازی.

جدید فال Gaming Desktop جایگزین فال بازی ستون هرمی شکل سنگی چاه به عنوان HP تصویب یک طراحی ساده تر و آرم به منظور تجدید نظر به یک بازار گسترده تر. معرفی 15mm لاستیک پا نیز ظاهرا اجازه می دهد برای بهبود جریان هوا.

مرتبط با: اینتل 10 Gen CPU دسکتاپ

جدید کامپیوتر رومیزی را در دو طعم: فال 25L و فال 30L. دومی دارای فضای اضافی ظرفیت در حالی که همچنین می آید با ویژگی های اضافی مانند یک خو-شیشه جلو گودی پیشرفته حرارتی محفظه و یک جبهه RGB سیستم فن.

فال 25L در ضمن در دسترس است با یک فلز به سمت درب یا EMI-با پوشش شیشه ای درب سمت در یک قیمت کمی بالاتر. شیشه ای-پنل مدل نیز ارائه می دهد تا این گزینه از یک مایع سرد می شود CPU و RGB LED روشنایی را به قسمتهای داخلی نگاه اضافی بسیار جالب.

HP همچنین همکاری با شرکت های مختلف به ارائه برخی از عالی قطعات دور از پردازنده و کارت گرافیک. HP Omen 25L و فال 30L را ببینید تنظیمات تا 64GB HyperX Fury DDR4 RAM up to 2TB WD_Black M. 2 PCIe Ssd و تا 750W کولر مستر 80 PLUS Platinum PSU.

مرتبط: بهترین کارت گرافیک

طیف وسیعی از امکانات است که به طور جدی موثر اجازه می دهد شما را به ساخت یک بودجه دکل (Intel Core i5-10400 و کارت گرافیک Nvidia GTX 1650) برای عنوان کمی به عنوان £849.99 یا یک هیولا دکل (Intel Core i9-10900K و Nvidia RTX 2080 Ti) است که به عنوان قدرتمند به عنوان رایانه های شخصی بازی می آیند.

فال 25L و فال 30L هر دو در دسترس برای خرید در بریتانیا از ماه جولای سال 2020 از طریق HP.com. کسانی که در ایالات متحده نمی خواهد که به صبر کنید تا زمانی با فال بازی رومیزی حمل و نقل در 5 ممکن است به جای.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن