مایکروسافت در نهایت رفع بدترین چیزی که در مورد اتاق ایمیل

مایکروسافت می گوید آن را در بر داشت یک راه حل برای یکی از مهمترین و بدتر از قطعات از دفتر زندگی – تبدیل شدن به

توسط POSHTIBANNEWS در 22 اردیبهشت 1399

مایکروسافت می گوید آن را در بر داشت یک راه حل برای یکی از مهمترین و بدتر از قطعات از دفتر زندگی – تبدیل شدن به درگیر در آن توده پاسخ-تمام ایمیل های زنجیره ای حاوی یک قطره از اطلاعات مربوط.

جدید Office 365 ویژگی در حال حاضر نورد از به مشترکان وعده "پاسخ به همه طوفان حفاظت در مقابل آنلاین" با امید آوردن آن را به مردمی بیشتر در آینده است.

در یک پست وبلاگ مایکروسافت مشخص شده اقدامات لازم برای جلوگیری از مردم ارسال پاسخ به همه CC بر روی ایمیل های زنجیره ای. در حال حاضر از ویژگی های هدفمند در سازمان که عظیم لیست توزیع 5000 نفر و یا بیشتر.

خودکار با تکنولوژی تشخیص خواهد اگر وجود داشته است 10 پاسخ-alls به بیش از 5000 گیرنده در عرض 30 دقیقه. هنگامی که این شرایط برآورده شده است, تمام پاسخ های بعدی به موضوع مسدود خواهد شد برای پس از چهار ساعت است. ایده این است برای جلوگیری از دلخوری و اثر منفی بر روی سرور ضعف با ارسال این حجم از پیام ها را در همان زمان.

Reply All Office

هر کسی که به دنبال ارسال یک پاسخ به همه ایمیل دریافت یک اعلان گفت: "مکالمه بیش از حد شلوغ با بیش از حد بسیاری از مردم" مشاوره آنها این موضوع را در خطر تبدیل شدن به یک پاسخ-همه طوفان.

این پیام را نیز نشان می دهد درمان با ارسال به تعداد کمتری از مردم به جای استفاده از پاسخ-همه از ویژگی های. مایکروسافت می گوید این ویژگی را گسترش خواهد یافت به گروه بیشتر از Office 365 مشتریان به زودی افزایش امید است که بسیار کوچکتر گروه از کارکنان می تواند از کسانی که پاسخ تمام ایمیل های پر از دفتر گفتگوی بورسی.

در این پست شرکت می گوید: "در طول زمان به عنوان ما جمع آوری و استفاده از تله متری و بازخورد مشتری ما انتظار داریم که به نیشگون گرفتن و کشیدن, ریز لحن و افزایش پاسخ همه طوفان قابلیت حفاظت از آن را حتی بیشتر با ارزش را به طیف وسیع تری از Office 365 مشتریان است."

آن افزود: "ما در حال حاضر شاهد اولین نسخه از این ویژگی با موفقیت کاهش تاثیر پاسخ همه طوفان در مایکروسافت (انسان هنوز هم مانند انسان رفتار می کنند مهم نیست که شرکت آنها را برای کار 😉 و باور آن را نیز به نفع بسیاری از سازمان های دیگر نیز هست."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب