شبیه ساز پرواز مایکروسافت خواهد بود فرود بر روی کامپیوتر این اوت

مایکروسافت اعلام کرده است که شبیه ساز پرواز مایکروسافت خواهد بود در آینده به کامپیوتر از طریق ویندوز 10 و ایکس

توسط POSHTIBANNEWS در 23 تیر 1399

مایکروسافت اعلام کرده است که شبیه ساز پرواز مایکروسافت خواهد بود در آینده به کامپیوتر از طریق ویندوز 10 و ایکس باکس بازی پاس در آگوست 18.

حتی اگر شما در حال بدست گرفتن بخشی در بتا بسته در اواخر این ماه شما نمی خواهد که به صبر طولانی قبل از تسمه خود را به کابین خلبان و پرواز به ابرها با شبیه ساز پرواز مایکروسافت.

اگر شما علاقه داشتن به سهم داشتن در آینده بتا بسته شما می توانید با ثبت نام و تبدیل شدن به یک پرواز سیم خودی قبل از جولای 30. شما تضمین شده نیست مطلب, اما آن را به ارزش یک زدن توپ اگر شما پرشور دیجیتال خلبان امید برای شرکت. در غیر این صورت شما فقط می توانید صبر کنید چند هفته به صورت کامل آزاد کند.

اگر شما علاقه داشتن به حذف کامل قیمت ها در شبیه ساز آن در دسترس خواهد بود بر روی ایکس باکس بازی پاس به عنوان دانلود رایگان برای مشترکین. با توجه به ارزان خدمات است, این است که قطعا راه رفتن است. شبیه ساز پرواز راه اندازی خواهد شد با انواع نسخه ارزان ترین شروع می شود که در £60/60 دلار.

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

نسخه استاندارد شبیه ساز پرواز مایکروسافت شامل 20 هواپیما و 30 دست گردد فرودگاه. تمام فرودگاه ها در دسترس خواهد بود در این بازی اگر چه نه همه آنها پشتیبانی خواهد کرد همان سطح قرار دادی جزئیات گرافیکی. ما تصور رندر هر فرودگاه بر روی این سیاره خواهد بود نسبتا غیر ممکن است.

فراتر از نسخه استاندارد همچنین شما می توانید لوکس حق بیمه و لوکس انواع آن هزینه خواهد شد £80/90 دلار و پوند 110/120 دلار بود. به شما کسب درآمد افزایش تعداد دقیق هواپیما و فرودگاه برای سکه های اضافی که یکی از آنها شامل فرودگاه هیترو یکی از محبوب ترین در جهان سفر هاب. شما می توانید یک نگاهی به تمام در دسترس هواپیما و فرودگاه در وب سایت رسمی.

من بازی شبیه ساز پرواز مایکروسافت در سال 2019 و آن را واقعا خیره کننده در آن جزئیات بصری و حس مقیاس. آن را احتمالا جاه طلبانه ترین شبیه ساز من تا کنون ایفا کرده و بدون شک مجموعه, معیار جدیدی را برای حق رای دادن. من شرط می بندم شما نیاز به یک فوق العاده قدرتمند ماشین را به استفاده کامل از گرافیک آن ،

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن