مایکروسافت می تواند تبدیل به تنها انتشار یک ویندوز قابلیت به روز رسانی از یک سال و

یک زن و شوهر از بار در سال مایکروسافت نسخه جدید به روز رسانی به ویندوز 10 که به معرفی ویژگی های جدید به سیستم

توسط POSHTIBANNEWS در 2 مرداد 1399

یک زن و شوهر از بار در سال مایکروسافت نسخه جدید به روز رسانی به ویندوز 10 که به معرفی ویژگی های جدید به سیستم عامل. این فوق العاده است آن را به عنوان کمک می کند تا نگه داشتن سیستم عامل تازه اما به نظر می رسد که این شرکت می تواند با توجه به پوسته پوسته شدن پشت در آن قابلیت به روز رسانی فقط یک بار در سال.

تبلیغات

به گزارش ZDNet شروع 2021 مایکروسافت می تواند به جلو و عقب در آن قابلیت به روز رسانی فقط یک بار در سال برای کمک به آزاد کردن بیشتر مهندسین. برای کسانی که نا آشنا مایکروسافت در حال کار بر روی ویندوز 10X است که یک نسخه از ویندوز طراحی شده برای دستگاه های جدیدتر مانند دو صفحه نمایش کامپیوتر مانند سطح Neo.

ویندوز 10X ابتدا طراحی شده بود و بشود دو صفحه نمایش دستگاه های, اما نه بیش از حد طولانی پیش مشخص شد که این شرکت تا به حال یک تغییر در استراتژی خود که در آن آنها خواهد تمرکز بر تک روی صفحه نمایش دستگاه برای اولین بار قبل از حرکت بر روی صفحه نمایش دوگانه ، آن را نیز به تازگی گزارش داده است که ویندوز 10X شده بود به تاخیر افتاد و در حال حاضر می شود منتشر شده در سال 2021 و سپس به دنبال آن در سال 2022 برای دو صفحه نمایش رایانه است.

اگر شما دقیقا یک کاربر قدرت ویندوز و واقعا نمی مراقبت بیش از حد برای ویژگی های جدید و سپس اعتقاد ما بر این باید واقعا شما را تحت تاثیر قرار همه که زیاد است. اگر قابلیت به روز رسانی هستند چیزی است که شما به طور مداوم به جلو نگاه به پس از آن این می تواند ناامید کننده اخبار است.

در زمینه کامپیوتر >شایعات. بیشتر بخوانید درباره مایکروسافت ویندوز و ویندوز 10. منبع: zdnet



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن