لوله پلی اتیلن ۲۵۰ میلیمتر

لوله پلی اتیلن ۲۵۰ یکی از محصولات کاربردی در عرصه ساختمان سازی است که در انواع گوناگون عرضه می شود. اگر م

توسط مدیر سایت در 21 خرداد 1402

لوله پلی اتیلن ۲۵۰ یکی از محصولات کاربردی در عرصه ساختمان سازی است که در انواع گوناگون عرضه می شود. اگر می خواهید با انواع آن آشنا شوید، در ادامه با ما همراه شوید تا بعد از معرفی پلی اتیلن ۲۵۰ و کاربرد آن، بتوانید با خیال راحت نسبت به خرید این محصول اقدام کنید.

معرفی محصول لوله پلی اتیلن ۲۵۰ 

لوله های پلی اتیلن از جنسی به همین نام یعنی پلی اتیلن ساخته شده و در عرصه ساختمان سازی و تاسیسات کاربری های مختلفی دارد. در حال حاضر نیز انواع پلی اتیلن با کیفیت بالا در بازار تولید و عرضه می شود و عمده محبوبیت آن به دلیل حمل و نقل آسان، وزن پایین، نصب سریع و در عین حالا کیفیت و استاندارد فوق العاده آن است.

لوله پلی اتیلن 250 یکی از همین محصولات است که کیفیت بسیار بالایی دارد. استاندارد و کیفیت بالای این محصول موجب شده تا تاسیسات پروژه های مختلف از آن برای مصارف مختلف استفاده کنند، که ما در ادامه به مهمترین آن اشاره می کنیم. همچنین لازم است بدانید که این لوله با قطر 250 میلیمتر تولید شده و به همین دلیل به این نام مشهور است. لوله پلی اتیلن بر اساس استانداردهای روز دنیا که با نام INSO 14427 شناخته می شود، تولید شده و مهمترین کاربرد آن در خطوط اصلی انتقال آب است.

کاربردهای لوله پلی اتیلن ۲۵۰  

مشهورترین کاربرد پلی اتیلن ۲۵۰ میلیمتری انتقال آب است. معمولا تاسیسات شهری برای انتقال آب و دیگر سیالات از انواع پلی اتیلن ۲۵۰ میلیمتر استفاده می کنند. اما علاوه بر تاسیسات، از این محصول می توان در انتقال آب دریا و دریاچه و دیگر منابع آبی، انواع سیستم های مرتبط با آب پاشی وسایل و ماشین های آتش نشانی و دیگر سیالات استفاده کرد. در حال حاضر نیز سیستم انتقال آب و انواع تاسیسات مربوط به فاضلاب شهری به عنوان بزرگ ترین استفاده کنندگان پلی اتیلن ۲۵۰ شناخته می شوند.

نحوه اتصال لوله پلی اتیلن ۲۵۰ میلیمتری

در بحث انواع لوله پلی اتیلن، خوب است با نحوه اتصال این محصول آشنا شوید. همانطور که پیشتر هم گفتیم، کیفیت بالا و مقاومت موجب استفاده از این نوع لوله ها شده است. در انواع تاسیسات پروژه ای نیز این اتصال از جوش خوردن بات فیوژن و الکتروفیوژن حاصل می شود. این اتصال با همپوشانی کامل بوده و کمترین میزان هدر رفتن را دارد. در نتیجه با استفاده از لوله پلی اتیلن ۲۵۰ در انتقال آب و دیگر سیالات از هدر رفتن منابع نیز جلوگیری کامل به عمل می آید. در عین حال نیز این انتقال با استانداردترین محصول موجود انجام شده، در نتیجه تاسیساتی که از لوله پلی اتیلن ۲۵۰ استفاده کند، تقریبا عمر مفید بسیار بالایی دارد.

انواع پلی اتیلن های ۲۵۰ میلیمتری موجود در بازار 

در حال حاضر لوله پلی اتیلن ۲۵۰ به صورت شاخه ای و در دو اندازه ۶ متر و ۱۲ متر تولید می شوند. این محصول با مواد PE100 و PE80 تقریبا می تواند سه فشار کاری در اندازه های 4AT و 10 AT و 16AT را تحمل کند.

در انتها خوب است بدانید که انواع لوله های پلی اتیلن در حال حاضر برای انواع اتصالات استفاده شده و مقاومت آن در دمای پایین و آب و هوای سرد قابل تحسین است. همچنین خمش مناسب این محصول موجب شده تا بتواند مقاومت قابل قبولی در برابر انواع ضربه ها و فشارها داشته باشد. لوله های پلی اتیلن در انواع مختلف برای کاربردهای متنوعی تهیه شده است.

خرید از ما

می توانید با مراجعه به سایت ما و مشاهده محصولاتی که همراه با عکس های با کیفیت, معرفی و اطلاعات مربوطه است می توانید با لوله های پلی اتیلن و کاربری آنها آشنا شده و به راحتی محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین پیش از سفارش مشاوران و پشتیبان های متخصص نیز برای انواع راهنمایی های لازم و مورد نیاز در دسترس هستند، تا بتوانید برای تاسیسات پروژه های متنوع و پیشرفت کاری خودتان، بهترین انتخاب را داشته باشید. با آرزوی موفقیت.



منبع
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن