Pragmata: همه چیز ما در مورد نسل بعدی, علمی تخیلی, ماجراجویی

پرده برداری در سونی PS5 'آینده از بازی' رویداد Pragmata آینده نسل بعدی ماجراجویی رفتن به ایکس باکس سری X و همچ

توسط POSHTIBANNEWS در 17 تیر 1399

پرده برداری در سونی PS5 'آینده از بازی' رویداد Pragmata آینده نسل بعدی ماجراجویی رفتن به ایکس باکس سری X و همچنین 5 پلی استیشن و کامپیوتر. ما نمی دانم زیادی در مورد این بازی نشده است, اما آن را در شکل دادن به یک جذاب, علمی تخیلی, ماجراجویی از کپکام.

در حالی که جزئیات در حال حاضر نازک بر روی زمین بررسی مورد اعتماد وارد شده است همه چیز شما نیاز به دانستن در مورد Pragmata از جمله آخرین اخبار, گیم پلی, تاریخ انتشار, نسل بعدی و بیشتر.

Pragmata توسعه دهندگان – که ساخت آن ؟

Pragmata است که ایجاد شده توسط کپکام که می دانیم ممکن است به ذهن پشت چنین فرانچایز مانند رزیدنت ایول, شکارچی هیولا جهانی و شیطان هم ممکن است گریه. این یکی از شرکت ژاپنی اولین IP جدید در سال و به احتمال زیاد یک بمب دارای قدرت تخریبی برای کنسول های نسل بعدی. هنوز معلوم نیست دقیقا کدام نوع Pragmata را اشغال خواهد کرد اما آن را قطعا به نظر می رسد بلند پروازانه.

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

Pragmata

Pragmata طرح – داستان در مورد ؟

ما می دانیم بسیار کمی در مورد طرح Pragmata تا کنون. مرموز فاش تریلر سمت چپ ما حدس زدن در همه اما چند کلید نقاط طرح.

تریلر بر spacesuited مرد و یک دختر جوان که خود را در رها شده – احتمالا آخرالزمانی – میدان تایمز در شهر نیویورک است. او با استفاده از نوعی از اسکنر که نشان می دهد به ظاهر که در آن دختر جوان به تازگی تصویب شده توسط. او سپس برخوردهای دختر است که زانو را در کنار یک هولوگرافی گربه.

در یک نقطه و یک ماهواره می افتد را از طریق آسمان – که ترک اقدام مانند یک صفحه نمایش شیشه ای قبل از این ماهواره قابل مشاهده می شود. این به ظاهر از بین می برد و میدان گرانشی اطراف مناسب مرد و دختر جوان که پرواز به هوا. مناسب مرد با اعزام یک نوع سیم مبتنی بر میدان نیرو برای محافظت از آنها را از امواج از ماهواره.

سپس آنها را به پرواز در خارج از جو زمین به فضا و تریلر پس از اتمام با دو شخصیت ایستاده در سطح ماه به زمین است. وجود دارد مقدار زیادی در رفتن و خیلی به قطعه با هم اما بدون پاک کردن صف از نظر طرح. ما انتظار می رود چیزی کمتر از سازندگان Resident Evil و شکارچی هیولا.

Pragmata تریلر – چگونه آن را نگاه می کنید ؟

اعلام تریلر پخش شد در پلی استیشن 'آینده از بازی' رویداد به تازگی. آن را ندارد که بیش از حد دور اما قطعا ما رو شیفته.

مرتبط: بهترین PS5 بازی

Pragmata تاریخ انتشار – هنگامی که آن بیرون می آید ؟

Pragmata خواهد شد راه اندازی در سال 2022 برای PS5, ایکس باکس سری X و کامپیوتر.

Pragmata گیم پلی – چگونه آن را بازی ؟

از نظر گیم پلی ما دوباره چپ حدس زدن اما به نظر می رسد رابطه بین این تریلر شخصیت کلیدی خواهد بود. ما تصور کنید که کمتر وحشت زده نسخه Norman Reedus را 'پل کودک از مرگ تابنده – با کلید مکانیک گیم پلی تمرکز بر روی راه این دو جدا از شخصیت های کار togeteher.

Capcom گفته که این عنوان را در ماه پس از آن می تواند در مورد کسانی که شخصیت های ساخت یک خانه جدید و دور از خالی dystopian زمین ما در تریلر. در حال حاضر ما نمی تواند مطمئن باشد. در ارتباط باشید برای به روز رسانی بیشتر در مورد همه چیز Pragmata.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب