AirPods Pro قیمت سقوط: دریافت اپل حذف نویز از earbuds فقط برای سفارشات بیش از $ 210

ناب خودتان یک جفت AirPods Pro به قیمت ارزان در حالی که سهام آخرین همه تشکر برای مدت زمان محدود eBay کد تخفیف:

توسط POSHTIBANNEWS در 20 اردیبهشت 1399

ناب خودتان یک جفت AirPods Pro به قیمت ارزان در حالی که سهام آخرین همه تشکر برای مدت زمان محدود eBay کد تخفیف: PRICE8.

اپل بیشترین حق بیمه جفت واقعی بی سیم از earbuds باید فقط دریافت بسیار وسوسه انگیز کاهش قیمت واجد شرایط برای تخفیف در eBay راز فروش. در حال حاضر در دسترس برای فقط £210.98 به سادگی با استفاده از کد PRICE8 در پرداخت و شما قادر خواهید بود به لاف زدن در مورد داشتن یک خریداری از بازار بهترین بی سیم از earbuds برای کسری از آن اصلی 249 پوند درخواست قیمت.

درست بودن نام خود اپل AirPods نرم افزار اضافه کردن ویژگی های حق بیمه مانند فعال لغو سر و صدا و بسیار هوشمند طراحی کلی برای بهینه کیفیت صدا به خصوص در مقایسه با اپل به مراتب ساده تر AirPods. در واقع رفتن فراتر از صرفا تغییر در حال حاضر خشنود زیبایی AirPods نرم افزار در واقع مجموعه خود را به یکی از بهترین جفت واقعی بی سیم وجود دارد دوم تنها به امثال سونی WF-1000XM3 که ما یافت می شود برای ارائه یک حاشیه کلی بهتر صدا.

بیشتر پیازی در طراحی اما کمی کوتاه تر از اصلی AirPods این AirPods نرم افزار نیز ارائه در گوش نکته است که اجازه می دهد تا برای بهتر جداسازی صدا حتی بدون سر و صدا لغو روشن با ایجاد یک راحت اما هوا تنگ مهر و موم. این را می توان با سه متغیر اندازه نوک آمده است که با واقعی بی سیم از earbuds و همچنین به عنوان اپل را بسیار خود را تست صدا که فقط می تواند انجام شود اگر شما یک کاربر آی فون. وقتی که می آید به خود را بخوبی همه شما احساس می کنید و از شنیدن موسیقی مورد علاقه خود را با AirPods نرم افزار بسیار سبک وزن و طراحی امن قادر به پوشیدن برای ساعت بدون ناراحتی است.

چگونه است که در مورد لغو سر و صدا ، وقتی که می آید به خود را AirPods Pro شما می توانید انتخاب کنید به سر و صدا لغو روشن یا خاموش و همچنین امید بستن برای شفافیت حالت. به جای تلاش برای لغو سر و صدا محیط این ویژگی در واقع افزایش مییابد پس زمینه برای تلفن های موبایل برای موقعیت های که در آن شما وصل شده اما نیاز به گوش دادن به اطلاعات مهم مانند قطار, اطلاعیه, برای مثال, و یا اگر شما در حال راه رفتن در امتداد یک جاده شلوغ است. در این معنا AirPods Pro ارائه بهترین از هر دو.

طراحی شده توسط H1 تراشه این پردازنده را تضمین می کند از earbuds خود دائما در تلاش برای مقابله با محیط جدید برای تلفن های موبایل و همچنین آوردن شما از دست-رایگان سیری که می تواند اعلام پیام های متنی به شما و اتصال قوی در سراسر.

اپل AirPods Pro آمده با رضایت کنترل های لمسی با اعمال فشار به ساقه کوتاه به شما اجازه می دهد به جست و خیز آهنگ مکث/بازی و حتی احضار سیری. ویژگی های دیگر عبارتند تا 24 ساعت عمر باتری با شارژ مورد با 4.5 ساعت در هر شارژ. مورد خود را نیز ارائه می دهد Qi شارژ بی سیم.

در حال حاضر به £210.98 در هنگام استفاده از eBay کد تخفیف PRICE8, نجات یک تکه قابل توجهی در اپل AirPods Pro در این استثنایی ارائه توقیف خودتان یکی از بهترین واقعی بی سیم از earbuds در این فرآیند است.


برای بیشتر شگفت انگیز ارائه می دهد, ما را دنبال کنید @TrustedDealsUK

ما ممکن است کسب یک پورسانت اگر شما با کلیک بر روی یک معامله و خرید یک آیتم. به همین دلیل ما می خواهیم به مطمئن شوید که شما به خوبی مطلع و خوشحال با خرید خود را به طوری که شما همچنان به تکیه بر ما برای خرید و مشاوره نیاز دارد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن