KFC می خواهد به چاپ 3D خود را کتلت مرغ

در حالی که KFC است که احتمالا بهترین و شناخته شده به عنوان یک فست فود زنجیره ای فروش مرغ سرخ شده این شرکت است

توسط POSHTIBANNEWS در 30 تیر 1399
در حالی که KFC است که احتمالا بهترین و شناخته شده به عنوان یک فست فود زنجیره ای فروش مرغ سرخ شده این شرکت است که در واقع بسیار علاقه مند به تکنولوژی به عنوان آنها در اطراف با ایده های مختلف در گذشته است. در حال حاضر آن را مانند به نظر می رسد این شرکت امیدوار است که این آزمایشها را به سطح بعدی در قالب 3D bioprinting که در آینده ممکن است که خود را KFC قطعات می تواند 3D چاپ شده است.
تبلیغات

این است که با توجه به اطلاعیه این شرکت که در آن آنها خواهد بود teaming تا با یک شرکت روسی به نام 3D Bioprinting راه حل. با استفاده از این تکنیک چاپ آن را ترکیب استفاده از مرغ سلول ها و مواد گیاهی به کمک تکرار طعم و مزه و بافت مرغ در حالی که حفظ این شرکت امضا طعم و مزه.

با توجه به Yusef Khesuani از بنیانگذاران و مدیر عامل شریک 3D Bioprinting راه حل "3D bioprinting فن آوری در ابتدا به طور گسترده ای به رسمیت شناخته شده در پزشکی امروزه به دست آوردن محبوبیت در تولید مواد غذایی مانند گوشت. در آینده توسعه سریع فن آوری های مانند اجازه خواهد داد که ما را به 3D-چاپ محصولات گوشت در دسترس تر و ما امیدواریم که این فن آوری ایجاد شده به عنوان یک نتیجه از همکاری های ما با KFC کمک خواهد کرد که سرعت بخشیدن به راه اندازی تلفن های مبتنی بر محصولات گوشت در بازار است."

این است که در واقع نه KFC, اولین بار اقدام به تغییر راه خود را از مواد غذایی تولید شده است. سال گذشته این شرکت با همکاری فراتر از گوشت به ارائه گیاهی سرخ "مرغ" که تبدیل به یک موفقیت فوق العاده که در آن آنها به فروش می رسد در عنوان کمی تا پنج ساعت.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره چاپ 3D و KFC. منبع: جهانی.kfc



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن