اجازه ندهید صفحه 4 شما احمق گوگل می گوید آن را هنوز جدی در مورد گل سرسبد گوشی های

این صفحه 4 ممکن است شما را به فکر می کنم در غیر این صورت اما گوگل رئیس سوندار پیچای گفته است که این شرکت هنوز

توسط POSHTIBANNEWS در 1 خرداد 1399

این صفحه 4 ممکن است شما را به فکر می کنم در غیر این صورت اما گوگل رئیس سوندار پیچای گفته است که این شرکت هنوز جدی در مورد گوشی های هوشمند بالا پایان.

گوگل 2019 گوشی های هوشمند منتشر شده به این تصور که این شرکت متعهد به آن اواسط محدوده صفحه از یک سری از آن flagships. این صفحه 3a یکی از بهترین گوشی های سال 2019 در حالی که صفحه 4 مسلما تنها ناامید کننده ترین انتشار در سال است.

مرتبط با: بهترین گوشی های هوشمند

اما در مصاحبه ای با The Verge, گوگل, سگ بالا نه تنها گفت که این شرکت "قرار دادن بسیاری از تلاش های ما به" بالا پایان دستگاه های, اما همچنین پیشنهاد کرد که این حتی ممکن است بیشتر از یک اولویت از ورود به سطح سخت افزار.

"منطقه ای که در آن ما نشان داده اند که قوی ترین ارزش گزاره که چرا من به [صفحه] 3A مثال از آن جایی که ما به وضوح آن را نشان میدهد. اما پس گفت که, اگر شما می خواهید به درایو رایانه به جلو که بالا پایان است که در آن شما در حال رفتن به همچنین نگه داشتن در حال حرکت سوزن. و از آن جایی که ما در حال قرار دادن بسیاری از تلاش های ما به" سوندار پیچای گفت.

"بنابراین شما ادامه خواهد داد برای دیدن ما سرمایه گذاری در هر دو طیف. ما مراقبت از تمام راه — [ما] بدیهی است که کار با اکوسیستم ما [در] ورود به سطح دستگاه. من عمیقا در مورد پرشور است. اما قطعا این پایان بالا چیزی است که ما در حال قرار دادن در یک مقدار زیادی از تلاش. که در آن برخی از سرمایه گذاری های زیر بنایی پرداخت."

در حالی که پیچای نمی رفتن تا آنجا که به اعتراف به این که از صفحه 4 تا به حال شده است یک فاجعه او گفت: "ما قطعا رفتن به سکسکه. ما در حال تولد بازیکن در یک واقعا پیچیده فضا طوری نیست که همه چیز را برای رفتن به صاف است."

هر دو صفحه 4 صفحه 4 XL از رنج وحشتناک باتری چیزی است که سر از گوگل سخت افزار بخش Rick osterloh را بازتوییت کرد, پرچم تا پیش از راه اندازی.

اما گوگل یا انتخاب کنند یا نمی باید زمان کافی برای انجام کاری در مورد آن و همراه شد و پس از آن میله میله در بسیاری از نظرات.

همچنین به تازگی پدید آمده است که Marc Levoy یکی از چهره های کلیدی در پشت حالت پرتره شب, چشم, HDR+ و دیگر ویژگی های دوربین برای صفحه خط سمت چپ گوگل در ماه مارس است. یک نگرانی در توسعه پیش از راه اندازی این صفحه 4a و صفحه 5.

مرتبط: بهترین دوربین گوشی

"سخت افزار سخت است. و آن را قطعا تا به اجزای آن را در زمان واقعی به آن را دریافت حق فکر کردن در مورد زمینه ای سیلیکون و یا صفحه نمایش یا دوربین یا هر یک از کسانی که حمالت" گفت: پیچای.

او افزود: "ما به یک دیدگاه بلند مدت. ما در آن فقط برای گوشی های تنهایی. ما باید یک چشم انداز که در آن محاسبات نیاز به رفتن. و من فکر می کنم آن را واقعا سخت به درایو است که چشم انداز بدون انجام سخت افزار و نرم افزار و خدمات با هم. شما باید به فکر می کنم از تقاطع آن است. من یک مقدار زیادی از ارزش در مورد آن تفکر و آن را انجام می دهند که در راه است."

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن