وظایف شعبده بازی اما کامپیوتر شما قطره توپ؟ نمی کنید دیوانه, دریافت AMD [حمایت]

لپ تاپ قدیمی شروع به نشان دادن سن خود را؟ به یک ماشین جدید برای ویرایش ویدیو یا بازی در حال رفتن نیاز دارید؟ ح

توسط POSHTIBANNEWS در 21 مرداد 1399

لپ تاپ قدیمی شروع به نشان دادن سن خود را؟ به یک ماشین جدید برای ویرایش ویدیو یا بازی در حال رفتن نیاز دارید؟ حمل و نقل به دانشگاه و نیاز به یک ایستگاه مقاله قابل اعتماد نوشتن؟

اگر پاسخ به هر یک از این سوالات بله است، پس شما می خواهید در نظر گرفتن یکی از بسیاری از لپ تاپ های جدید AMD Ryzen 4000 در حال حاضر در فروش در جهانی کامپیوتر کاری.

در اینجا سه دلیل برای.

محاسبات رایگان بدون هیچ توجه به چند کار شما در حال شعبده بازی

اگر شما در حال ارتقاء لپ تاپ خود را برای اولین بار در سال و نمی خواهید به تکرار این روند در هر زمان به زودی پس از آن یک دستگاه AMD 4000 انتخاب بسیار خوبی است.

برای کسانی که آن را از دست رفته, AMD Ryzen یکی از پرطرفدارترین اقلام در جهان فن آوری است. از آنجا که ماه های زیادی را راه اندازی کرد، تراشه ها رشد کرده اند تا تبدیل به THE به گزینه ای برای بسیاری از خلاقان، پارسه ها و کاربران لپ تاپ به طور منظم به دلیل طرح های لبه برش و بهبود عملکرد چند هسته ای تبدیل شده است. همچنین در جوایز نقدهای مورد اعتماد سالی، تمجیدهای متعددی را به دست آورد.

AMD Ryzen 4000 opus magnum از این کار ارائه می دهد و بی نظیر, آینده عملکرد اثبات است که اجازه خواهد داد که وب و جریان نت فلیکس فهرست, دیزنی پلاس, و یا هر محتوای شما علاقه مند بر روی وب برای سال های آینده.

به طور خاص، تراشه ها ۲۵٪ بیشتر از پیشینیان خود پاسخگو هستند و به لطف مشخصات بهبود یافته خود و ذن ۲، معماری ۷nm، حتی لپ تاپ هایی که سطح ورودی رایزن ۳ را در اختیار داشته باشند قادر به اجرای چندین فرایند (برنامه ها، تب های مرورگر وب) هستند.

اگر شما فقط نیازهای اساسی, مزیت رایزن 3 این است که در کنار مقرون به صرفه ترین گزینه, آن را نیز کم تقاضا, به این معنی هر ماشین یدک می کشوند با آن باید عمر باتری بزرگ را ارائه دهد.

این, به علاوه پشتیبانی خود را از اتصال Wi-Fi 6 و بلوتوث 5, به این معنی که شما می توانید یک لپ تاپ مدرن است که به اندازه کافی قدرتمند برای دیدار با نیازهای محاسبات ی اساسی خود را برای سال های بعد و نمی خواهد بانک شکستن.

اگر این صدا مانند شما ، پس شما خوشحال خواهید شد به شنیدن تعدادی از گزینه های استللادر نشان می دهد در جهانی کامپیوتر کاریوجود دارد. این ها شامل لپ تاپ هایی از خطوط آرزوی خیر و ایسر هستند که به طور منظم هر دو نمره فوق العاده خوبی را هنگامی که در مورد بررسی های مورد اعتماد آزمایش می شود، می باشد.

طراحی شده برای دانشجویان و کارمندان دفتر سیار

اگر شما پس از چیزی کمی بیشتر متمرکز و قابل حمل برای کار دفتر یا مدرسه هستید، همچنین مقدار زیادی از لپ تاپ های AMD Ryzen 4000 بزرگ در دسترس وجود دارد.

اگر چه اگر این چیزی است که شما پس از آن شما تقریبا بهتر خواهد بود پرداخت کمی اضافی برای دریافت یک لپ تاپ با رایزن ردیف 5، که ویژگی های هسته های بیشتر و به طور کلی عملکرد بهتر از Ryzen 3.

به لطف کار هوشمندانه AMD در اطراف تراشه ها؛ معماری و بهره وری حرارتی، مقدار زیادی از گزینه های نازک و فوق العاده سبک Ryzen 5 در بازار وجود دارد را انتخاب کنید. برای کاربران کسب و کار این شامل ورودی های سردرگمی در خیر و HP مربوطه "ساخته شده برای کسب و کار" Thinkpad و طرفدار کتاب خطوط.

اگر شما یک خریدار عمومی تر به دنبال چیزی برای تماشای Netflix در، و یا بازی های گاه به گاه بین سخنرانی ها هستند مقدار زیادی از انتخاب های بزرگ دیگر وجود دارد.

HP حسادت x360 هر دو دارای یک طراحی بسیار خوب 360 لولا است که اجازه خواهد داد که آن را در چادر یا حالت قرص تنظیم کنید، و آن را برای در جلسات رفتن Netflix و همچنین مقاله نویسی عالی است.

به اندازه کافی اومده برای خلاقان

به دنبال چیزی با قدرت کمی بیشتر برای کار خلاقانه؟ پس تو در جاي درستي هستي Ryzen از زمین ساخته شده است تا برای کار خلاق، با سرعت بهبود یافته چند هسته ای آن را به طور قابل توجهی سریع تر از رقابت در همه چیز از نقاشی دیجیتال و ویرایش عکس به ویرایش ویدئو هاردکور و مدل سازی 3D.

به عنوان پاداش اضافه شده، تراشه 4000 به اندازه کافی قدرتمند به بازی عنوان های اساسی eSports بنابراین شما می توانید آنها را برای انفجار سریع در Fortnite استفاده کنید زمانی که شما در یک استراحت هستید. اگر این برای تلفن های موبایل مانند شما, تعدادی از لپ تاپ های بزرگ در حال اجرا آخرین سگ بالا Ryzen 7 و Ryzen 9 تراشه در ارائه در دنیای کامپیوتر کاریوجود دارد. خط سری G دل همیشه انتخاب خوبی برای افرادی بوده است که نمی خواهند بانک را بشکند.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن