ایکس باکس سری ایکس ماه انتشار تایید شد، اما هاله بی نهایت تا 2021

تاخیرمایکروسافت تاریخ انتشار کنسول ایکس باکس سری ایکس را محدود کرده است، و امیدوار است که آن را وارد -- به طور

توسط POSHTIBANNEWS در 21 مرداد 1399
تاخیر

مایکروسافت تاریخ انتشار کنسول ایکس باکس سری ایکس را محدود کرده است، و امیدوار است که آن را وارد -- به طور گسترده ای انتظار می رود - در ماه نوامبر.

اطلاعیه می سازه در قبلی 'تعطیلات 2020' پنجره و می آید از طریق وبلاگ ایکس باکس سیم، که همچنین به ارمغان می آورد اخبار تاسف بار هاله بی نهایت - شاید تیتر سری X بازی تا کنون - شده است تا سال آینده به تاخیر افتاده است.

مایکروسافت می گوید آن و 343 صنایع 'نیاز به زمان بیشتری برای پایان دادن به کار بحرانی' هنوز هم در بازی سمت چپ به انجام. بازی به عنوان یک عنوان با مشخصات بالا برای سری X در برنامه ریزی شده بود، یا درست در اطراف پرتاب.

در بروز رسانی خود ، 343 صنایع می گوید 'چالش های توسعه' از جمله پاندمی کوروناویروس به معنی کمی انتخاب وجود دارد اما به تاخیر انداختن بازی به منظور رسیدن به استانداردهای مورد انتظار. استودیو پنجره انتشار جدیدی برای بازی تعیین نکرد.

مرتبط با : بهترین ایکس باکس سری X بازی ها

ما می دانیم که این برای بسیاری از شما ناامید کننده خواهد بود و همه ما در این احساسات شریک یم. شور و حمایت جامعه نشان داده است در طول سال های باور نکردنی و الهام بخش بوده است، نوشته است: استودیو سر کریس لی. ما چیزی بیشتر از بازی کردن با جامعه این تعطیلات نمی خواستیم. وقت اضافه به ما اجازه خواهد داد که کار انتقادی لازم برای ارائه بلند پروازانه ترین هاله بازی تا کنون در کیفیت ما می دانیم طرفداران ما انتظار به پایان برساند."

تاخیر تاسف بار است، اما لزوما غیر منتظره نیست. بسیاری از بزرگترین عناوین امسال، به تاخیر افتاده اند، از جمله آخرین ما 2 و Cyberpunk 2077. با این حال ، آن را هنوز هم ناامیدی به کسانی که چشم بازی بازی بازی در سیستم جدید خود را در طول تعطیلات.

تسلی از نوامبر تایید شده 2020 انتشار برخی از راحتی هر چند. ما انتظار داریم که قبل از شکرگزاری در ایالات متحده، که در 26 نوامبر امسال است، به آمریکا برسند.

شما را متوقف خواهد کرد خرید کنسول سری X در راه اندازی? به ما @trustedreviews توییتر خبر دهید.

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن