قاضی از قوانین است که به دنبال یک صفحه قفل تلفن می تواند نیاز به یک حکم جستجو

سازمان های اجرای قانون در حال حاضر خیلی miffed در شرکت هایی مانند اپل و گوگل را ساخته اند که آن را سخت تر برای

توسط POSHTIBANNEWS در 3 خرداد 1399

سازمان های اجرای قانون در حال حاضر خیلی miffed در شرکت هایی مانند اپل و گوگل را ساخته اند که آن را سخت تر برای آنها را به دسترسی به دستگاه های. این است زیرا این شرکت ها در واقع بیش از کلیدهای رمزنگاری به کاربر این معنی که تنها کاربر می تواند باز کردن دستگاه های خود را و واقعا وجود دارد چیزی است که این شرکت می تواند انجام دهد.

تبلیغات

در حال حاضر به نظر میرسد همه چیز در حال گرفتن سخت تر برای این سازمان های اجرای قانون به دلیل سیاتل مستقر در منطقه قاضی به تازگی حکم داد که مگر اینکه پلیس باید یک حکم جستجو حتی مشاهده قفل صفحه نمایش گوشی می توان به عنوان یک جستجو. این به این معنی است که بدون حکم آن را نقض فرد متمم چهارم حقوق.

این ناشی از یک مورد در سال 2019 که در آن مردی به نام یوسف سام دستگیر شد و تحت تعقیب به اتهام مربوط به سرقت و تجاوز است. یک سال بعد زمانی که اف بی آی به دست آمده تلفن آنها بر روی گوشی و در زمان یک عکس از صفحه نمایش گوشی است که در آن سام وکیل استدلال در دادگاه است که آن را باید مجاز به عنوان شواهد با توجه به عدم وجود یک حکم.

قاضی نظارت بر این مورد به توافق رسیدند که در آن پیشنهاد شد که با در نظر گرفتن یک عکس از صفحه قفل تلفن آن را واجد شرایط به عنوان یک غیر قانونی جستجو و نقض سام حقوق متمم چهارم. بدون شک وجود دارد که در حال حرکت به جلو این سابقه تنظیم برای آینده موارد مشابه.

در زمینه تلفن های همراه >عمومی. بیشتر بخوانید درباره قانونی و حریم خصوصی. منبع: appleinsider



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن