ITV در یورو 96 پخش می شود در جریان امشب با انگلستان مقابل سوئیس

چقدر شما واقعا از دست رفته فوتبال ؟ به اندازه کافی به سازمان دیده بان تکرار از تمامیت یورو 96? ITV شروع می شود

توسط POSHTIBANNEWS در 23 اردیبهشت 1399

چقدر شما واقعا از دست رفته فوتبال ؟ به اندازه کافی به سازمان دیده بان تکرار از تمامیت یورو 96? ITV شروع می شود و ارائه آن ابرو-افزایش وعده در این شب با پخش این مسابقات را در ومبلی بازکن − انگلستان مقابل سوئیس.

این برای اولین بار از 31 بازی از یورو 96 که ITV را نشان می شود در سراسر ممکن است با نهایی مجموعه تلویزیونی می شود در مارس 29.

ITV را پوشش انگلستان مقابل سوئیس پخش لگد کردن در 6:15pm BST در این شب است و شما هم می توانید لحن در ITV4 یا جریان بازی آنلاین از طریق ITV توپی که در دسترس است بر روی طیف وسیعی از دستگاه ها از جمله گوشی های هوشمند, تبلت ها و لپ تاپ. در اینجا برخی از لینک های سریع به شما برای شروع:

اگر شما به یاد داشته باشید (و یا نمی دانم) چه نمره بود در ماه ژوئن 9,1996, unsquint چشم خود را برای وجود خواهد داشت بدون اخلال گران در اینجا.

باب ویلسون خواهد بود در استودیو در کنار الکس فرگوسن, John Barnes, جک چارلتون و گلن Hoddle در حالی که اواخر برایان مور است که در تفسیر وظیفه و تری Venables است که در ستاره شرق.

"طرفداران فوتبال خواهد بود قادر به بطور منظم احساس درام از حماسه تابستان '96 که در طی آن کشور میزبان انگلستان مبارزه برای آوردن جام به خانه با یک تیم ساخته شده ورزشی افسانه آلن شیرر, دیوید سیمن, Paul Gascoigne, Sol Campbell و تدی شرینگهام," ITV اعلام کرد.

"سال 1996 ... باقی مانده از روی علاقه به یاد لطف Baddiel و اسکینر و رعد و برق و دانه نمودار-شکوه سرود سه شیرها (فوتبال Coming Home)."

نهایی, فوتبال, آهنگ, با توجه به Spotify در و یوتیوب. به عنوان اگر هر گونه تایید مورد نیاز بود.

در اینجا تیم ملی انگلستان:

دیوید سیمن تیم گل یان واکر; Gary Neville, استوارت پیرس, تونی آدامز, گرت سوتگیت, Sol Campbell, فیل نویل, Steve Howey; سنگ Steve دارن Anderton پل Ince, David Platt, Paul Gascoigne نیک بارمبی, جیمی ردنپ, Steve McManaman; آلن شیرر تدی شرینگهام لس فردیناند رابی فاولر

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن