می خواهید ویرایش را فشار دهید ؟ توییتر تنها با یک درخواست ساده

قابلیت ویرایش صدای جیر جیر است که در بالای توییتر جامعه ویژگی لیست علاقه مندی های. آن را احتمالا هرگز اتفاق بر

توسط POSHTIBANNEWS در 13 تیر 1399

قابلیت ویرایش صدای جیر جیر است که در بالای توییتر جامعه ویژگی لیست علاقه مندی های. آن را احتمالا هرگز اتفاق برای تعدادی از دلایل بسیار خوبی... مگر اینکه همه از 330 میلیون-عجیب و غریب کاربران فعال رعایت یک درخواست معقول و منطقی.

در یک اهل تفریح و بازی توییت از حساب توییتر رسمی این شرکت نوشت: "شما می توانید یک دکمه ویرایش که هر کس می پوشد یک ماسک."

این شرکت با اشاره به درایو به مردم اطمینان دهد که در ایالات متحده – که در آن استفاده از ماسک در برخی از چگونه تبدیل به یک سوال از خود و وابستگی سیاسی به عمل مسئولانه و با مراقبت از شهروندان خود را.

متاسفانه برای کسانی که امید به ویرایش کردن کسانی که غلط املایی و بد در نظر گرفته عصبانی توییتهایی بدون نیاز به حذف و انجام بیش از توییتر تا به حال. هر کس به نظر می رسد به معنی همه است.

مرتبط: بهترین VPN 2020

در بیانیه این شرکت با سی ان ان گفت: "به عنوان توییتر Comms توییتی همه به معنی همه" یک سخنگوی سی ان ان گفت کسب و کار. "هیچ چیز بیشتر برای اضافه کردن فراتر از این!"

پس چرا نمی توییتر به مردم اجازه می دهد خود را برای ویرایش عکسها و تنظیم ضبط مستقیم? خوب با توجه به خدمات است که اغلب توسط ثروتمندان قدرتمند و معروف به بیانیه های رسمی وجود دارد یک حس اصلی رکورد باید همیشه حفظ شود. به خصوص در حالی که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ادامه به انکار گفته چیزهایی که او در واقع گفت ،

"پاسخ این است که هیچ" گفت: مدیر عامل توییتر جک دورسی در طول سیمی تصویری, پرسش و پاسخ, پاسخ به این سوال که آیا ما تا به حال یک دکمه ویرایش.

"دلیل وجود دارد هیچ دکمه ویرایش و نشده است به طور سنتی این است که ما آغاز شده به عنوان یک اس ام اس متن پیام خدمات" او ادامه داد. "و همانطور که همه شما می دانید زمانی که شما ارسال متن شما واقعا نمی تواند آن را به عقب. ما می خواستیم برای حفظ که پرنیان و این احساس را در اوایل روز است."

شما در میان کسانی که تقاضاهای مصرانه برای توییتر دکمه ویرایش? اجازه دهید ما می دانیم چرا @trustedreviews در توییتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن