این روز بارانی برای کاربران آندروید به عنوان اپل متعلق به آسمان تاریک تعطیل

این روز غم انگیز برای کاربران آندروید از برنامه محبوب آسمان تاریک، که امروز به دنبال کسب توسط اپل تعطیل است. a

توسط POSHTIBANNEWS در 24 مرداد 1399

این روز غم انگیز برای کاربران آندروید از برنامه محبوب آسمان تاریک، که امروز به دنبال کسب توسط اپل تعطیل است.

app, که به دست آورد تا حد زیادی به دلیل دقت نسبی ویژگی مدت زمان باران خود را, به اپل در ماه مارس فروخته شد, با ساز آی فون نذر برای خاموش کردن تمام نسخه های دیگر و بلافاصله کشیدن برنامه آندروید از فروشگاه پلی.

در این آخر هفته، کاربران آندروید با یک پیام توضیح داد که "برنامه تعطیل شده است" (از طریق Ars Technica) استقبال شد. برنامه اندروید برای متوقف کردن کار بر روی گوشی های اندرویدی در اول ژوئیه، برنامه Android را می له کرد، اما مهلت آن تمدید شد.

در یک وبلاگ به روز شده این شرکت نوشت: "برنامه های سیستم عامل اندروید و بپوشید در ۱ اوت ۲۰۲۰ تعطیل شد. مشترکین که در آن زمان فعال بودند، بازپرداخت کامل دریافت خواهند کرد. پیش بینی آب و هوا و نقشه در وب سایت آسمان تاریک همچنان فعال باقی می ماند."

مرتبط با : بهترین گوشی های آندروید

در حال حاضر، هنوز هم باقی ماندن اعدام برای نسخه تحت وب این سرویس، که از طریق مرورگر قابل دسترسی است، وجود دارد، اما کاربران آندروید در حال حاضر باید به دنبال برنامه های آب و هوایی متناوب حرکت به جلو.

به گزارش Ars، این تغییر همچنین بر یک میزبان از توسعه دهندگان اندروید که از API آسمان تاریک برای قدرت محصولات آب و هوایی خود استفاده می کنند، تأثیر می گذارد. آن مردمی تا پایان سال برای پیدا کردن جایگزینی مناسب، اما ممکن است سخت باشد برای مطابقت با کیفیت در ارائه از آسمان تاریک.

در حال حاضر فکر آسمان تاریک نسخه آینده از سهام اپل آب و هوا برنامه است که کشتی در آی فون، اپل دیده بان و اپل مدل قدرت.

یک وبلاگ از سازندگان آسمان تاریک در ماه مارس گفت: "هدف ما همیشه این بوده است که به جهان با بهترین اطلاعات آب و هوا ممکن است، برای کمک به عنوان بسیاری از مردم به عنوان ما می توانیم خشک و امن، و به انجام این کار به روشی که احترام به حریم خصوصی شما.

"هیچ جایی بهتر از اپل برای انجام این اهداف وجود دارد. ما هیجان زده به فرصت رسیدن به افراد به مراتب بیشتر، با تاثیر به مراتب بیشتر، از ما همیشه می تواند به تنهایی است."

برخلاف سایت های دیگر، ما همه چیز را که توصیه می کنیم، با استفاده از تست های استاندارد صنعت برای ارزیابی محصولات، به طور کامل مرور می کنیم. ما همیشه به شما بگویید آنچه که ما پیدا کنید. ممکن است ما کمیسیون اگر شما از طریق لینک قیمت ما خرید کنید. به ما بگویید که چه فکر می کنید -- ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن