The Elder Scrolls: تیغه در حال حاضر در دسترس بر روی سوئیچ

با توجه به Bethesda آن را می توان سال قبل از ما در مورد شنیدن جزئیات بیشتر در مورد The Elder Scrolls VI. برای

توسط POSHTIBANNEWS در 26 اردیبهشت 1399

با توجه به Bethesda آن را می توان سال قبل از ما در مورد شنیدن جزئیات بیشتر در مورد The Elder Scrolls VI. برای کسانی که ترجیح می دهم نه پخش Skyrim یا هیچ علاقه ای به اشتراک The Elder Scrolls Online The Elder Scrolls: تیغه می تواند یک جایگزین خوب و خبر خوب این است که بازی این است که در حال حاضر در دسترس بر روی نینتندو سوئیچ.

تبلیغات

Bethesda اعلام کرده بود در سال گذشته است که آنها خواهد بود راه اندازی این بازی برای سوئیچ. این بازی در اصل در نظر گرفته شده برای راه اندازی در نینتندو کنسول در سال 2019 اما در نوامبر سال گذشته این شرکت اعلام کرد که آنها خواهد بود تاخیر در انتشار به 2020. هیچ تاریخ مشخص و برنامه ریزی شده به طوری که این اطلاعیه آمده به عنوان یک بیت از تعجب اگر آن را خوب است.

برای کسانی که نا آشنا تیغه در ابتدا اعلام کرد که یک نسخه موبایل از این کتیبه ها بزرگتر و منتشر شد و در هر دو iOS و اندیشه دستگاه های. آن است که یک بازی اول-شخص و RPG که در آن بازیکن را به مبارزه با هیولا سر در یک در یک جنگ است. این بازی فقط آن را در تلفن همراه همتای خواهد بود رایگان-به-بازی-خرید بازی.

نسخه عرضه شده برای سوئیچ نیز در دسترس خواهد بود به عنوان یک بسته نرم افزاری که در آن برای $14.99 بازیکنان داده خواهد شد 30,000 طلا, 2,000, سنگهای, ساختمانی, مواد منحصر به فرد جنگلی, دکوراسیون و همچنین برخی از قطعات نادر از چرخ دنده است که می توانید آنها را تجهیز.

در زمینه بازی. بیشتر بخوانید درباره Bethesda Elder Scrolls نینتندو و نینتندو سوئیچ. منبع: dualshockers



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن