توسط هاله بی نهایت راه اندازی مجدد ؟

هاله بی نهایت است از آمدن به ایکس باکس سری X, Xbox One و ویندوز 10 بعد از این سال خواهد بود و شجاع اختراع مجدد

توسط POSHTIBANNEWS در 3 مرداد 1399

هاله بی نهایت است از آمدن به ایکس باکس سری X, Xbox One و ویندوز 10 بعد از این سال خواهد بود و شجاع اختراع مجدد از حق رای دادن توسط 343 Industries.

که گفت:, آن را هنوز هم باقی می ماند وفادار به همه چیز ما در مورد یاد تیرانداز. اما آن است که یک راه اندازی مجدد ؟ خب پاسخ این است که پیچیده تر از شما ممکن است فکر می کنم. بنابراین ما شکسته شده و حقایق را به شما بدهد قطعی ایده که در آن هاله بی نهایت می ایستد در طرح بزرگ از چیزهایی.

توسط هاله بی نهایت راه اندازی مجدد ؟

دقیقا اگر چه آن را یک سنتی عاقبت به بازی Halo 5: Guardians. 343 متحده روایت شده است ساخته شده پس از آن "استقبال کسانی که به حق رای دادن به عنوان به خوبی به عنوان ادامه Master Chief را saga برای ما بیشتر طرفداران اختصاص داده شده."

مرتبط: بهترین ایکس باکس سری X بازی

آن را نتیجه حوادث و ریکلایمر سه گانه در حالی که جعل یک مسیر جدید رو به جلو ایجاد یک پلت فرم حق رای دادن خواهد ساخت بر حرکت رو به جلو. پس از آن به احتمال زیاد خواهد شد از ویژگی های تعدادی از شخصیت های آشنا و تم ها اما نمی شود ترس از پرتاب بازیکنان به سرزمین های جدید است. این یک تعادل خوب به اعتصاب و شما می تواند به احتمال زیاد آن را در نظر یک نرم راه اندازی مجدد ندارم.

روایت از Halo بی نهایت به دنبال خواهد داشت Master Chief به عنوان او خود را میبیند در هاله به عنوان او باید دفاع از خود در برابر یک جدید متخاصم جناح شناخته شده به عنوان تبعید. برای اولین بار معرفی شده در Halo Wars 2 جناح به ظاهر در حال حاضر گرفته شده کنترل از حلقه زیر یک جنگ نژاد بشر نمی ایستادگی شانس برنده شدن. این یک فوتی و فوری راه اندازی و برگ ما با بسیاری از سوالات پاسخ داده نشده.

بی نهایت نیز خروج در گیم پلی بخش, در حالی که همچنین حفظ تنگ مکانیک تیراندازی و واحد اکتشاف طرفداران عشق ورزیدن از قبل نوشته است. اما در حال حاضر همه چیز ادویه دار با طیف بیشتری از سلاح ها و حرکات, که همچنین شامل یک قلاب قلاب نصب شده به رئیس مچ دست.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب