آیفون 12 با 120 هرتز ارتقاء نمایش 'تایید' در گزارش جدید

زمانی که iPad Pro با 120 هرتز نرخ تجدید صفحه نمایش برای اولین بار اعلام شد, بسیاری را هیجان زده شدند چرا که پس

توسط POSHTIBANNEWS در 22 اردیبهشت 1399

زمانی که iPad Pro با 120 هرتز نرخ تجدید صفحه نمایش برای اولین بار اعلام شد, بسیاری را هیجان زده شدند چرا که پس از اپل و iPads تمایل برای به اشتراک گذاشتن تکنولوژی به نظر می رسید نشان می دهد که یک 120Hz نمایش می تواند در نهایت پیدا کردن راه خود را به آی فون. اما در طول سال است که هنوز به اتفاق می افتد اما که می تواند تغییر در این سال است.

تبلیغات

با توجه به یک گزارش از حداکثر Weinbach او در وبسایت خود به خود EverythingApplePro کانال یوتیوب که در آن او ادعا می کند که این سال را به آی فون 12 می تواند در واقع از ویژگی های 120 هرتز ارتقاء صفحه نمایش. Weinbach نیست برای اولین بار به نشان می دهد چنین ویژگی به عنوان تنها ماه گذشته بلومبرگ را Mark Gurman (که فقط به عنوان متصل شده و همچنین بسیار دقیق با گزارش) ساخته شده مشابه ارزیابی که در آن او اعتقاد داشت که یک 120Hz به ارتقاء صفحه نمایش می تواند به این سال را به آی فون.

که می شود گفت Weinbach می رود به ادعا می کنند که نرخ refresh برای نمایش نخواهد بود استاتیک معنی است که آن را به صورت پویا سوئیچ بین هر دو 60Hz و 120Hz با توجه به وضعیت به عنوان یک راه برای کمک به بهتر حفظ عمر باتری. همچنین شایعه شده است که جدیدتر اپل خواهد آمد با یک باتری بزرگتر برای کمک به با این که در آن top-of-the-line مدل می تواند بسته از 4400 میلی آمپر باتری.

این امر نشان دهنده افزایش قابل توجهی بیش قبلی آیفون که ورزش یک 3,969 میلی آمپر باتری. نیازی به گفتن نیست که این ها باید با یک دانه نمک اما اگر درست از آن خواهد بود بسیار عالی ارتقا دهید.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آیفون.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن