macOS Big Sur روز رسانی را سریعتر به روز رسانی نرم افزار

به طور کلی یک ایده خوب برای نصب نرم افزار به روز رسانی به زودی به عنوان آنها در دسترس هستند. دلیل این است که ب

توسط POSHTIBANNEWS در 16 تیر 1399
به طور کلی یک ایده خوب برای نصب نرم افزار به روز رسانی به زودی به عنوان آنها در دسترس هستند. دلیل این است که به روز رسانی می آیند با چیزهایی مانند رفع اشکال و آنها همچنین پچ های مختلف آسیب پذیری های امنیتی, اما این مشکل با به روز رسانی سیستم عامل است که آن را به طور کلی به معنی شما نمی تواند استفاده از کامپیوتر خود را در حالی که آن را به روز رسانی.
تبلیغات

گاهی اوقات این به روز رسانی می تواند در حالی که بیش از حد, اما برای کاربران اپل که در حال به روز رسانی به macOS Big Sur, شما ممکن است خوشحال به یاد بگیرند که اپل اشاره کرد که با macOS Big Sur آنها خواهد شد با تمرکز بر سریع تر به روز رسانی نرم افزار. به گفته اپل "پس از macOS سور بزرگ نصب نرم افزار به روز رسانی آغاز خواهد شد در پس زمینه و تکمیل سریع تر از قبل — پس از آن آسان تر از همیشه برای حفظ مک خود را به روز و امن است."

دقیقا چگونه این اجرا خواهد شد باقی مانده است دیده می شود و اگر آن را واقعا نتیجه خیلی سریع تر به روز رسانی اما اگر آهسته نرم افزار به روز رسانی شده است چیزی است که شما همیشه احساس بود یک نقطه ضعف در macOS, امیدوارم, Big Sur قادر خواهد بود برای پرداختن به آن است. همچنین بر اساس اپل آن را برای تلفن های موبایل شبیه به iOS دستگیره های سیستم به روز رسانی که در آن فایل (مگر اینکه به صورت دستی آغاز شده توسط کاربر) دانلود در پس زمینه به طوری که زمانی که کاربر آماده است آنها می توانند آن را نصب کنید و بدون نیاز به صبر برای به روز رسانی به توان ،

در زمینه اپل >کامپیوتر. بیشتر بخوانید درباره Macos. منبع: 9to5mac



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن