آیفون 12 ممکن است شامل EarPods اما انتظار نداریم که رایگان AirPods

آینده آیفون 12 نمی خواهد کشتی سنتی EarPods گوشی در جعبه با توجه به اشاره سیب تحلیلگر. Ming Chi-Kuo یکی از پرکا

توسط POSHTIBANNEWS در 31 اردیبهشت 1399

آینده آیفون 12 نمی خواهد کشتی سنتی EarPods گوشی در جعبه با توجه به اشاره سیب تحلیلگر.

Ming Chi-Kuo یکی از پرکار اپل تحلیلگران می گوید: این شرکت نخواهد بود از جمله هر گونه سیمی, هدفون, هنگامی که آن را می رسد این پاییز شکستن با یک سنت طولانی مدت. اپل همیشه شامل یک جفت گوشی خود را با اپل پس از راه اندازی دستگاه برای اولین بار در سال 2007.

اما اگر آن را نمی خواهد بود تعجب برای دیدن EarPods حذف شده برای تعدادی از دلایل. کیفیت EarPods شده است تمسخر سال های و ما در حال حرکت بیشتر از نیاز به هدفون های سیمی در همه.

و البته اپل را بسیار به جای کسانی که خرید یک آی فون بروید مایل اضافی و خرید یک جفت از AirPods. و آن را قطعا نمی, از جمله کسانی که در جعبه.

مرتبط با: AirPods Pro مقابل AirPods (2019)

اپل به طور بالقوه از دست رفته درآمد حاصل از کسانی که در ساخت با انجام EarPods به جای نگاهی به شیرجه رفتن با واقعی بی سیم AirPods. ما نمی هر گونه اطلاعات که در حال حاضر, اما ما باید فرض کنیم حداقل وجود دارد مقدار زیادی از مردمی با استفاده از EarPods.

همچنین زباله های الکترونیکی عامل را در نظر بگیرید. با بسیاری از مصرف کنندگان اپل امید بستن برای بهتر لوازم جانبی صوتی اغلب کسانی که EarPods (و خود را مورد پلاستیک) اقامت در جعبه همراه با آن قدرت کمی آجر. یا بدتر از آن همه می رود به طور مستقیم به سطل زباله.

اتحادیه اروپا معتقد است 51,000 تن از زباله های ناشی از متروکه الکترونیکی کابل هر سال که بخشی از دلیل که چرا بلوک می خواهد اپل به رها کردن رعد و برق و اتصالات و رفتن با استاندارد شارژ کابل.

از جمله EarPods شده است faff در حالی که در حال حاضر با توجه به شرکت را شامل نمی شود یک جک هدفون 3.5 mm در آن مدل های آیفون دیگر. بسیاری از مصرف کنندگان را مجبور به استفاده از یک جک 3.5 mm برای اتصال رعد و برق به منظور اتصال به گوشی های هوشمند خود. آیا این شرکت همچنان به فروش EarPods به عنوان آن در حال حاضر نیز جالب خواهد بود برای دیدن.

خواهد صورت عدم وجود هدفون های سیمی بر تصمیم خود را برای خرید آی فون? اجازه دهید ما می دانیم @trustedreviews در توییتر.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن