آیفون 12 می تواند با بیشتر دوام شارژ کابل

اگر شایعات را باور آی فون 12 است و انتظار نمی رود به آمده است همراه با هر گونه لوازم جانبی به غیر از USB-C به

توسط POSHTIBANNEWS در 25 تیر 1399

اگر شایعات را باور آی فون 12 است و انتظار نمی رود به آمده است همراه با هر گونه لوازم جانبی به غیر از USB-C به کابل رعد و برق. وجود دارد یک بیت از یک پوشش نقره ای است و با توجه به آخرین شایعات ظاهرا اپل به زودی حل یکی از مهمترین انتقادات که کاربران تا به حال با محصولات خود را.

تبلیغات

این خواهد آمد در قالب یک بیشتر دوام شارژ کابل که در آن شایعات ادعا که آیفون 12 ورزش خواهد بافته USB-C به کابل رعد و برق. اپل کابل ها شناخته شده بود و نه شل و ول و ویژگی های نسبتا نازک لاستیک مسکن است که شناخته شده است به پارگی و شکستن به راحتی در طول دوره زندگی خود را.

اما استفاده از یک کابل بافته به طور بالقوه می تواند آدرس که مشکل وجود آن که هنوز هم نمی کشد دور نیش داشتن یک آداپتور برق. شایعات ادعا می کنند که اپل از بین بردن لوازم جانبی در یک پیشنهاد برای صرفه جویی در هزینه های, اما این همچنین بدان معنی است که مشتریان نیاز خود را به خرید لوازم جانبی.

با توجه به این که USB-C آداپتور برق نیست دقیقا ارزان به خصوص اگر شما می خواهید برای دریافت یک مقام رسمی یک ما مطمئن نیستید که چگونه اپل قصد دارد در توجیه آن است. شده اند وجود دارد شایعات ادعا می کنند که با وجود حذف از این لوازم جانبی آیفون 12 هنوز هم می تواند در نهایت کمی گران تر از سلف خود.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آی فون و آی فون 12. منبع: macrumors



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن