iOS 13.5 را به مبارزه به Covid-19 – و آن را می تواند رها کردن در هر زمان به زودی

مهم ترین به روز رسانی iOS در سال در حال رفتن به رها کردن در عرض یک هفته با قضاوت بر اساس آخرین توسعه دهنده آزا

توسط POSHTIBANNEWS در 30 اردیبهشت 1399

مهم ترین به روز رسانی iOS در سال در حال رفتن به رها کردن در عرض یک هفته با قضاوت بر اساس آخرین توسعه دهنده آزادی است.

اپل کشت iOS 13.5 GM (Gold Master) به توسعه جامعه است, که به معنای این نسخه کامل از نرم افزار است در مورد به زمین. iOS 13.5 به ارمغان می آورد دو ویژگی مهم مربوط به مبارزه با Covid-19 (از طریق 9to5Mac).

اولا یک به روز رسانی آن را آسان تر برای کاربران برای باز کردن قفل گوشی های خود را اگر چهره ID در دسترس نیست زیرا این موضوع ویژگی های پنهان توسط یک ماسک صورت. در iOS 13.5 شرکت ساخت دسترسی به رمز عبور گزینه کمی ساده تر قطع خواهد کرد که مقدار زمان لازم برای ایمن باز کردن قفل آی فون.

مرتبط: بهترین آیفون 2020

ثانیا آزادی به ارمغان می آورد قرار گرفتن در معرض Notifications API است که قدرت بسیاری از کشورها' coronavirus تماس با ردیابی نرم افزار. این یک تلاش مشترک با گوگل که بر اساس زمینه تکنولوژی بلوتوث. آن را طراحی شده برای اطلاع رسانی به کاربران گوشی های هوشمند اگر آنها شده است در مجاورت نزدیک به یک کسی است که شناسایی خود را به عنوان تست مثبت برای Covid-19.

کسانی که برای دریافت اطلاعیه ها خواهد بود قادر به گرفتن اقدامات احتیاطی مناسب از خود انزوای, هشدار به اعضای خانواده و شاید تنظیم coronavirus آزمون را برای خود.

مرتبط: گوگل و اپل جزئیات coronavirus نرم افزار حفظ حریم خصوصی

در حال حاضر بیمه خدمات درمانی تماس ردیابی برنامه نمی خواهد طراحی شده توسط اپل و گوگل کار با سرویس های بهداشتی در حال حاضر انتهایی برنامه خود را در جزیره موجود زنده با وجود نگرانی از تخلیه باتری و سازگاری کامل با دستگاه های iOS.

آن را هنوز هم ممکن است دولت را به تغییر رویه قضاوت بر اساس گزارش هفته گذشته اگر چه آن را ترجیح رویکردی که در آن داده های متمرکز و قادر به عبور از اشاره با اطلاعات دیگر. اپل و گوگل قصد نگه داشتن اطلاعات کاربر در تلفن های خود را در یک شیوه غیر متمرکز در امید حفظ حریم خصوصی کاربر و در نتیجه تشویق بیشتری تصویب شود.

iOS 13.5 نیز پیوست توسط اپل 13.5 زمانی که شرکت قطره آن را به احتمال زیاد برخی از زمان در در 7 روز یا بیشتر. روشن نیست که آیا در آنجا خواهم بود و مهم تر از ویژگی های همراه برای سوار شدن بیش از حد.

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن