آیفون 13 می تواند حتی نازک تر از همیشه

آیفون 12 خواهد شد راه اندازی در سال جاری و وجود دارد مقدار زیادی از دلایل به هیجان زده بیش از آن. یک نام تجاری

توسط POSHTIBANNEWS در 1 مرداد 1399

آیفون 12 خواهد شد راه اندازی در سال جاری و وجود دارد مقدار زیادی از دلایل به هیجان زده بیش از آن. یک نام تجاری جدید طراحی و پشتیبانی برای 5G هستند برخی از کسانی که امکانات ما می تواند به جلو نگاه به, اما به نظر می رسد که اپل می تواند پخت و پز تا چیزی جدید برای 2021 آیفون 13 که می تواند در نتیجه یک مقدار نازک تر گوشی.

تبلیغات

با توجه به یک گزارش از سایت ETNews به نظر می رسد که اپل 2021 اپل خواهد بود با استفاده از یک صفحه نمایش OLED با صفحه لمسی یکپارچه سازی. این به چه معناست و چگونه آن را در مقایسه با زمان اپل? در حال حاضر صفحه نمایش و لمس حساس ماژول جدا از یکدیگر هستند اما با لمس یکپارچه نورتاب به این معنی است که اپل به زودی یک نیاز کمتر جزء.

این به نوبه خود می رود که در نتیجه نازک تر دستگاه مگر اینکه اپل قصد دارد برای استفاده از آن اتاق اضافی برای دیگر قطعات سخت افزاری. همچنین انتظار می رود به طور بالقوه کاهش هزینه ساخت آیفون با توجه به یکی کمتر جزء. ما شکی نیست که اپل خواهد بود و کاهش قیمت آن اپل اما حداقل می توانیم امیدوار باشیم که این بدان معنی است که اپل را حفظ قیمت.

لازم به ذکر است که در واقع این اولین بار نیست که ما در حال شنیدن در مورد این. در 2018, شایعاتی وجود دارد که سامسونگ می تواند تهیه لمس یکپارچه پنل های OLED برای اپل, اما آن را مانند به نظر می رسد که اتفاق نمی افتد. اینکه آیا یا نه این شایعات را به حقیقت می پیوندند باقی مانده است دیده می شود بنابراین آن را با یک دانه نمک است.

در زمینه اپل >تلفن های همراه >شایعات. بیشتر بخوانید درباره آیفون. منبع: etnews



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن