Instagram, تست, جمع آوری کمک برای شخصی باعث

نیاز به صندوق چیزی را بر روی اینترنت ؟ شاید به جمع آوری پول برای پرداخت صورتحساب بیمارستان? پرداخت برای یک وکی

توسط POSHTIBANNEWS در 1 مرداد 1399
نیاز به صندوق چیزی را بر روی اینترنت ؟ شاید به جمع آوری پول برای پرداخت صورتحساب بیمارستان? پرداخت برای یک وکیل ؟ Gofundme شده است تقریبا عملا پلت فرم برای جمع آوری کمک های مالی باعث می شود اما به نظر می رسد که Instagram در حال حاضر می خواهد در عمل خود را به عنوان شرکت اعلام کرده که آنها در حال تست کردن یکی از ویژگی های مشابه.
تبلیغات

با توجه به Instagram, "از امروز شروع ما در حال نورد از یک راه جدید برای جمع آوری پول برای علت شخصی مانند خود کسب و کار کوچک, یک دوست یا یک علت است که برای شما مهم است. ما شروع با یک آزمون کوچک برای ایجاد یک شخصی جمع آوری کمک در ایالات متحده و بریتانیا و ایرلند در اندیشه و به دنبال آن iOS."

این شرکت ادعا می کند که با معرفی ویژگی های به طور مستقیم به Instagram خود آن را می سازد آن را آسان تر برای افرادی که در حال حاضر در پلت فرم خود را برای کمک به اهدای پول به افرادی که به دنبال جمع آوری پول برای یک شخصی شود. Instagram خواهد دامپزشک و هر مالی ابتکار عمل را به مطمئن شوید که آنها واجد شرایط هستند و هر رویداد مالی اجرا خواهد شد به مدت 30 روز اگر چه این می تواند تمدید شود.

کاربران را انتخاب کنید که برای کمک به این صندوق همچنین می توانید انتخاب کردن به ناشناس باقی می ماند اگر آنها می خواهم را ترجیح می دهند. این ویژگی در حال حاضر تحت آزمایش است و انتظار می رود در دسترس ساخته شده برای کسانی که زندگی در بریتانیا و ایرلند در حال حاضر.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره Instagram. منبع: در مورد.instagram



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن