Bang & Olufsen در حال کار بر روی رسمی ایکس باکس لوازم جانبی

مشکل با بسیاری از بازی چرخ دنده است که آنها تمایل به نگاه به جای شعله ور با روشن RGB چراغ که ظاهرا با توسل به

توسط POSHTIBANNEWS در 21 خرداد 1399
مشکل با بسیاری از بازی چرخ دنده است که آنها تمایل به نگاه به جای شعله ور با روشن RGB چراغ که ظاهرا با توسل به پارسه یا حداقل از نظر زیبایی شناسی. اگر شما ترجیح می دهند چیزی کمی بیشتر از درجه یک و انجام نگرفته و سپس شما ممکن است علاقه مند به یادگیری که Bang & Olufsen در حال وارد شدن به بازار بازی.
تبلیغات

این شرکت با طعنه در توییتر که آنها در حال کار با مایکروسافت برای توسعه رسمی ایکس باکس-لوازم جانبی مرتبط. این شرکت هنوز به طور رسمی فاش کردن آنچه در آن است که آنها در حال کار در, اما با توجه به شرکت صوتی, پس زمینه, آن به احتمال زیاد خواهد شد بلندگو و یا هدفون مرتبط است.

با توجه به Bang & Olufsen VP Christoffer Poulsen, "فن آوری پیشرفته است به طور قابل توجهی در بازی و بهبود صدا تجربه ارائه می دهد یک محل برای ما به نقش کلیدی داشته باشد. با ورود به صنعت بازی ما می خواهم به انجام آنچه ما انجام بهترین: ارائه برجسته عملکرد صدا پیچیده در حیرت انگیز طراحی و جامد craftmanship. ما یک پتانسیل تجاری در داخل بازی و در ایکس باکس ما باور ما این شریک زندگی ایده آل به درک که بالقوه است."

که می شود گفت, Bang & Olufsen نیست دقیقا شناخته شده برای ایجاد سخت افزار مقرون به صرفه شود جای تعجب نیست اگر این رسمی ایکس باکس لوازم جانبی در نهایت هزینه شما یک پنی.

در زمینه صوتی >تبادل نظر >بازی های. بیشتر بخوانید درباره Bang & Olufsen, هدفون مایکروسافت و ایکس باکس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن