اتحادیه اروپا می خواهد Facebook و توییتر به ارائه گزارش ماهانه در مورد نحوه مبارزه با آنها جعلی اخبار

شرکت رسانه های اجتماعی مانند Facebook و Twitter را قبلا اعلام کرده اند که آنها اجرا انواع اقدامات برای مبارزه

توسط POSHTIBANNEWS در 22 خرداد 1399
شرکت رسانه های اجتماعی مانند Facebook و Twitter را قبلا اعلام کرده اند که آنها اجرا انواع اقدامات برای مبارزه با اخبار جعلی. این شامل سیلی برچسب های هشدار دهنده اضافه کردن لینک کلیک کنید برای تایید و منابع معتبر و غیره اما چقدر از این در واقع کمک می کند و یا کار می کند ؟
تبلیغات

این چیزی است که اتحادیه اروپا می خواهد بدانید چرا که آنها پس از پیشنهاد کرد که شرکت رسانه های اجتماعی مانند Facebook و توییتر باید با ارائه گزارش ماهانه در مورد چگونه آنها در حال مبارزه با اخبار جعلی.

با توجه به کمیسیون اروپا معاون رئیس جمهور برای ارزش ها و شفافیت ورا Jourova که صحبت در مورد تاثیر جعلی اخبار "این واقعا نشان داد که دروغ نه تنها آسیبی به سلامتی ما دموکراسی را نیز مضرات سلامت شهروندان ما. آن می تواند تاثیر منفی بر اقتصاد و تضعیف پاسخ از مقامات دولتی و در نتیجه تضعیف سلامت اقدامات است."

در حال حاضر به نظر می رسد که این بیشتر از یک پیشنهاد و نه یک دستور بنابراین یا Facebook یا Twitter را انتخاب و به پیروی از این است که به طور کامل به آنها. گمان ما این لزوما چیز بدی نیست هر چند به دلیل ارائه تا کمی شفاف تر تلاش های قرار داده شده توسط این شرکت می تواند با کمک از طریق خارجی و بیشتر هدف انتقادات و پیشنهادات.

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره Facebook و توییتر. منبع: ایسنا



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن