هوآوآچی ثبت اختراعات همه صفحه نمایش سنسور اثر انگشت

فناوری حسگر اثر انگشت در طول سال ها تکامل یافته است که در آن دیگر نیازی به وجود در خارج از دستگاه های ما نیست.

توسط POSHTIBANNEWS در 22 مرداد 1399

فناوری حسگر اثر انگشت در طول سال ها تکامل یافته است که در آن دیگر نیازی به وجود در خارج از دستگاه های ما نیست. ما شروع به دیدن سازندگان گوشی های بیشتر ادغام فن آوری را به نمایش گوشی های خود را, البته تنها بخشی از صفحه نمایش. این بدان معنی است که کاربران هنوز هم نیاز به قرار انگشتان خود را بر روی سنسور برای آن کار می کنند.

تبلیغات

با این حال، به نظر می رسد که هوآوی آینده ای را در نظر می دارد که در آن نمایشگرهای دستگاه ها دیگر نیازی به رزرو بخشی از صفحه نمایش خود برای حسگر اثر انگشت نیست. شرکت ثبت اختراع برای سنسور اثر انگشت که شامل کل صفحه نمایش خود را. این بدان معنی است که کاربران می توانند هر نقطه روی صفحه را برای احراز هویت خود شیر دهند.

با این کار کاربران می توانند جایی که حسگر اثر انگشت است را «پنهان» کنند که باز کردن قفل دستگاه های خود را برای کاربران غیر تصدیق شده سخت تر می کند. همچنین می توانند آن را بر بالای آیکون های برنامه ها قرار دهند تا کاربران به طور خاص از باز کردن برنامه های مختلف محافظت کنند مگر اینکه توسط کاربر تصدیق شده باشد.

برخی از برنامه ها در حال حاضر سطح امنیتی بیشتری را ارائه می دهند، اما این ویژگی به این معنی است که کاربران اساساً می توانند هر برنامه ای را که می خواهند، از اثر انگشت محافظت کنند. هوآهوآدی همچنین معتقد است که با محدود کردن مساحت حسگر، می تواند مصرف باتری را نیز کاهش دهد چرا که تنها در مبادلاً نیاز روشن می شود. که می شود گفت ، به عنوان این یک حق ثبت اختراع ، ما مطمئن نیستیم که اگر آن را هرگز به تصویب خواهد شد ، اما به نظر می رسه ایده خیلی خوبی به هر حال.

در زمینه تلفن های همراه. اطلاعات بیشتر در مورد هوآآآ، ثبت اختراع و امنیت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن