iOS 14 به طور کامل Revamps صفحه اصلی

برای طولانی ترین زمان تا کنون اپل نگه داشته است صفحه نمایش در iOS همان طول سال است. مطمئن شوید که آنها به تغیی

توسط POSHTIBANNEWS در 3 تیر 1399

برای طولانی ترین زمان تا کنون اپل نگه داشته است صفحه نمایش در iOS همان طول سال است. مطمئن شوید که آنها به تغییر نگاه از آن کمی با به روز رسانی آیکون, اما در بیشتر قسمت ها این بود که اساسا همان جایی که آن را از ویژگی های کاربر نرم افزار است که نمایش داده شده در صفحات است. اما در iOS 14 تغییر کرده است که.

تبلیغات

با iOS 14 اپل به طور کامل نونما راه روی صفحه نمایش به نظر می رسد و در نهایت ساخته شده ویدجت خیلی بیشتر مفید است. قبل از این ویدجت وجود داشته است به عنوان یک صفحه جداگانه که کاربران تا به حال به عمد ضربه تند وشدید زدن به منظور دسترسی به آن با iOS 14 اپل مخلوط ویدجت به صفحه اصلی خود را که در آن می توانید در حال حاضر به نشستن در میان برنامه های.

این به این معنی است که در یک نگاه کاربران قادر خواهد بود برای به دست آوردن اطلاعات از ویدجت بدون نیاز به کش رفتن به صفحه دیگر. تا جایی که بقیه از برنامه های خود را بروید ؟ این خواهد بود که به طور کامل به کاربران برای تصمیم گیری به عنوان یکی از ویژگی های که در iOS 14 توانایی را انتخاب کنید که چگونه بسیاری از صفحات از صفحه نمایش آنها می خواهند.

اپل نیز معرفی کرده است چه آنها را دعوت به "نرم افزار کتابخانه" (که کاربران اندروید ممکن است می دانم که به عنوان کشو App). اینجا همه از این کاربر نرم افزار می توان یافت که در آن با توجه به اپل شده اند و گروه بندی شده به صورت خودکار. نیز وجود داشته باشد پیشنهادات پوشه که شامل برنامه های کاربردی است که شما اغلب استفاده و همچنین به تازگی اضافه شده پوشه که در آن شما می توانید پیدا کردن برنامه های که شما فقط دانلود.

iOS 14 در حال حاضر منتشر شد به عنوان یک پیش نمایش توسعه دهندگان برای کاربرانی که ثبت نام به عنوان توسعه دهنده و در دسترس خواهد بود به عنوان یک بتا عمومی برای مصرف کنندگان در ماه آینده. آن است که در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای انتشار در پاییز امسال در دسترس خواهد بود برای دستگاه قدمت آن به آی فون 6s.

در زمینه اپل >تلفن های همراه. بیشتر بخوانید درباره iOS و Ios 14.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن