توییتر هک شد خودی کار

به عنوان بسیاری از شما ممکن است شنیده ام چند بالا مشخصات توییتر حساب های متعلق به شرکت های بزرگ مانند Uber و ه

توسط POSHTIBANNEWS در 26 تیر 1399
به عنوان بسیاری از شما ممکن است شنیده ام چند بالا مشخصات توییتر حساب های متعلق به شرکت های بزرگ مانند Uber و همچنین مشخصات بالا کاربران مانند بیل گیتس, Elon Musk, جف بزوس, و غیره هک شد و تا به حال حساب خود را گرفته است. هکرها سپس با استفاده از این حساب برای به اشتراک گذاشتن یک بیت کوین کلاهبرداری که در آن ادعا شده بود که هکرها ساخته شده بیش از $100,000 در طول این دوره کوتاه در زمان.
تبلیغات

آن بود که این باورند که هک شد با توجه به آسیب پذیری روز صفر بود که باعث به دست آوردن دسترسی به این حساب اما واقعیت می تواند بسیار ساده تر: کار در داخل. این است که با توجه به یک گزارش از مادربرد جایی که آنها ادعا می کنند برای به دست آمده اند به بیرون درز کرد تصاویر و صحبت به دو منبع که در زمان بیش از حساب.

این منابع گفته مادربرد که آنها تا به حال یک توییتر هرزه انجام تمام کار را برای آنها که در آن هرزه بود پرداخت برای خدمات خود را. با توجه به مشخصات بالا طبیعت, هک, آن را نمی کند به عنوان یک شگفتی آمده است که از آن می شده اند و کار به عنوان این گزارش ادعا می کند که این ابزار استفاده می شود در واقع یک داخلی ابزار مورد استفاده در این شرکت است.

توییتر پس از پاسخ به این گزارش که در آن آنها می گویند که آنها هنوز در حال بررسی وضعیت برای تعیین اگر کارمند ربوده حساب های خود را و یا اگر آنها به هکرها دسترسی به این ابزار است. این شرکت همچنین انتشار بیانیه ای گفت: "ما شناسایی چیزی که ما باور به یک هماهنگ حمله مهندسی اجتماعی توسط افرادی که با موفقیت هدفمند برخی از کارکنان با دسترسی به سیستم های داخلی و ابزار."

در زمینه کلی. بیشتر بخوانید درباره هک و امنیت و توییتر. منبع: معاون



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن