چگونه به دانلود موسیقی از Spotify در

Spotify در است بسیار محبوب در جریان موسیقی خدمات به کاربران دسترسی به میلیون ها آهنگ ها در سراسر طیف گسترده ای

توسط POSHTIBANNEWS در 9 خرداد 1399

Spotify در است بسیار محبوب در جریان موسیقی خدمات به کاربران دسترسی به میلیون ها آهنگ ها در سراسر طیف گسترده ای از ژانرهای وجود دارد و پادکست ها بیش از حد! ما راهنمای گام به گام شما را از طریق چگونه برای دانلود موسیقی Spotify, بنابراین شما لازم نیست که به جویدن از طریق داده های خود را هنگامی که شما در خارج و در مورد.

اگر شما می خواهید برخی از Spotify آهنگ به همراه رفت و آمد خود را و یا خود را اجرا کنید اما شما نمی خواهید به استفاده از تمام داده های ارزشمند خود را و سپس این می تواند راه حل برای شما است. به همان اندازه شما قادر خواهید بود به گوش دادن به آهنگ های دانلود هنگامی که شما نمی توانید یک اتصال به اینترنت در همه. یکی از فوری پیش بینی احتیاطی تنها با پرداخت اعضای Spotify در حق بیمه می توانید دانلود موسیقی بر روی دستگاه های تلفن همراه خود.

کاربران رایگان ردیف می توانید دانلود پادکست, اما نمی خواهد بود قادر به دانلود موسیقی. که امکانات این برنامه می باشد برای کسانی که مشترک.

مرتبط با: بهترین گوشی های 2020 – 11 بهترین گوشی های هوشمند را برای شما

چگونه به دانلود موسیقی از Spotify در

  • اولا شما نیاز به ثبت نام به Spotify در حق بیمه. شما هم می توانید پرداخت برای انجام این کار با استفاده از یکی از سه طرح در دسترس است و یا سعی کنید از یک محاکمه رایگان. قصد دارد طیف وسیعی از £4.99 یک ماه برای یک حساب دانشجو به £14.99 یک ماه برای برنامه خانواده. نگاهی به اطلاعات زیر است.

  • گام دوم این است که چیدن یک لیست پخش آهنگ و یا آلبوم برای دانلود – هر چیزی که شما می خواهید.
  • سپس به سادگی کلیک کنید "دانلود" را فشار دهید در سمت راست به در موقعیت. پس زمینه دکمه سبز خواهد شد به شما نشان می دهد که لیست پخش آهنگ و یا آلبوم دانلود.
  • زمانی که موسیقی خود را انتخاب و دانلود شده است سبز نماد ظاهر می شود و آهنگ در دسترس خواهد بود برای گوش دادن آنلاین.

دانلود تابع اجازه می دهد تا کاربران را به دانلود تا 10 ، 000 آهنگ تا 5 دستگاه های مختلف است. همچنین در حالی که شما می توانید گوش دادن به این آفلاین شما نیاز به آنلاین حداقل یک بار در هر 30 روز به نگه داشتن خود را از آهنگ ها و پادکست های دانلود شده.

مرتبط با: بهترین گوشی های 2020 – 11 بهترین گوشی های هوشمند را برای شما

بر خلاف دیگر سایت های ما به طور کامل نقد و بررسی همه چیز ما توصیه می کنیم با استفاده از صنعت استاندارد آزمون برای ارزیابی محصولات. ما همیشه می خواهیم به شما بگویم آنچه که ما پیدا کنید. ما ممکن است یک کمیسیون اگر شما خرید از طریق ما با قیمت لینک کلیک کنید. به ما بگویید چه شما فکر می کنم – ایمیل سردبیر



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب